همایش شیرخوارگان حسینی در10 نقطه میاندوآب برگزار می شود
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 265765
8

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب و بیش از 10 نقطه این شهرستان در مساجد و حسینیه ها برگزار می شود.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفتگو با خبرنگار زرین خبر  اظهار کرد: همزمان با نخستین روزو جمعه ماه محرم الحرام  و همگام با برگزاری همایش روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) در سرتاسر جهان و کشور، همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی و مساجد میاندوآب برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه این همایش در بیش از 10 نقطه شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود، افزود: این همایش معنوی از ساعت 7/30 دقیقه صبح  روز جمعه این هفته مصادف با 31 شهریور ماه و روز اول ماه محرم الحرام در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نجفیان تصریح کرد: علاوه بر مصلی امام خمینی(ره)، زیارتگاه حضرت عباس(ع)، مسجد سیرجانی و نزدیک به 10 نقطه دیگر شهری و روستایی نیز میزبان شیرخوارگان حسینی می شوند و مادران می توانند به همراه طفل های خود در این مراسم شرکت کنند.

وی گفت: این همایش علاوه بر شهر میاندوآب، در شهرهای چهاربرج و باروق و دهستان بکتاش و نیز برخی روستاهای تابعه بخش مرکزی و بخش های مرحمت آباد و باروق نیز برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلی، مساجد و حسینیه ها همراه با مراسم سخنرانی و مداحی خواهند بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.