همایش رویش های قرآنی انقلاب اسلامی در میاندوآب برگزار می شود
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
شناسه : 298843
6
همزمان با 13 رجب؛ مدیر موسسه مهد قرآن کریم میاندوآب از برگزاری همایش بزرگ رویش های قرآنی انقلاب اسلامی به صورت سراسری در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عباس نژاد در  نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در میاندوآب با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی، فعالیت های قرآنی توسعه یافته اند، اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و فعالیت های قرآنی در سطح جامعه، برگزاری محافل و همایش های قرآنی در اولویت بوده و برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا با هدف توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه و تبلیغ فعالیت های قرآنی و نیز معرفی میاندوآب به عنوان شهری قرآنی در سطح کشور، همایش رویش های قرآنی انقلاب در میاندوآب برگزار می شود.

عباس نژاد تصریح کرد: این همایش همزمان با ۱۳ رجب و سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه مهد قرآن کریم میاندوآب اظهار کرد: این همایش برای پنجمین سال است که در میاندوآب برگزار می شود و برنامه ریزی کرده ایم که همه ساله در میاندوآب برگزار شود.

عباس نژاد تصریح کرد: سخنران این همایش حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خواهند بود و از قاریان ممتاز و نفر نخست مسابقات بین المللی نیز حضور خواهند داشت و رایزنی کرده ایم‌ تا از شبکه های سراسری صدا و سیما نیز پخش شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.