هفت روستای میاندوآب گرفتار مشکل کم آبی/ پای قطعی برق در میان است
۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 295005
12
مدیر امور آب و فاضلاب میاندوآب با بیان اینکه هفت روستا در این شهرستان دچار مشکل کم آبی شده است، گفت: اصلی ترین دلیل مشکل کمبود و یا افت فشار آب به قطعی برق بر می گردد.
پ
پ

حسین اصغری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به مشکلات آب روستایی در شهرستان میاندوآب؛ اظهار کرد: شهرستان میاندوآب تنها شهری است که ترکیب جمعیتی شهری و روستایی آن تقریبا برابر بوده ولی علی رغم این موضوع با تلاش همکاران تلاش شده است تا کمترین مشکلات ناشی از کمبود آب را داشته باشیم.

مدیر امور آب و فاضلاب میاندوآب با بیان اینکه اصلی ترین دلیل مشکل کمبود و یا افت فشار آب به قطعی برق بر می گردد، افزود: خاموشی های شبکه برق در روز سبب می شود تا مجتمع آبرسانی با کمبود، افت فشار و قطعی آب به ویژه روستاهای انتهای مسیر مجتمع آب رسانی از جمله چلیک و قره پاپاق مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت تامین حدود ۵۶ لیتر بر ثانیه است، گفت: میزان آبدهی چاه‌های تامین آب شرب مجتمع ۱۹ روستایی ائیلانلوتپه با کاهش مواجه شده که این موضوع سبب افت میزان استحصال چاه‌ها شده و بر ظرفیت تامین نیز تاثیرگذاشته است.

اصغری با بیان اینکه علی رغم این مشکلات تنها تعداد هفت روستا در میاندوآب دچار مشکل کم آبی شده است، تصریح کرد: از طرف دیگر با توجه به افزایش دما و فعالیت‌های ویژه کشاورزی و دامداری روستائیان، مصرف آب در منطقه به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

مدیر امور آب و فاضلاب میاندوآب افزود: تمام تلاش بنده و همکاران بنده در شرکت آب و فاضلاب میاندوآب تامین آب شرب سالم و بهداشتی در شهرستان است و در این راستا نیز رایزنی های لازم با مسئولان انجام می گیرد تا کمترین مشکل ناشی از کمبود آب در شهرستان حس شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.