هفتمین کارخانه پنیر پیتزا در میاندوآب افتتاح شد
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
شناسه : 298657
4
همزمان با دهه مبارک فجر؛ همزمان با دهه مبارک فجر، بهره برداری از هفتمین کارخانه پنیر پیتزا در میاندوآب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این کارخانه امروز با حضور مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان میاندوآب، در محل اجرای طرح واقع در اراضی روستای ممدل افتتاح شد.

در آئین افتتاح این طرح، مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به فعالیت شش کارخانه تولید پنیر پیتزا در این شهرستان گفت: هفتمین کارخانه پنیر پیتزای میاندوآب با ظرفیت تولید ۱۸۰ تن در سال، افتتاح می شود.

علی دیانتی با بیان اینکه برای افتتاح این طرح اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال، هزینه شده است، افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با ۷۰۰ مترمربع تأسیسات مسقف، احداث شده و با آغاز بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۲۵ نفر بطور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را جذب شیر خام تولیدی در شهرستان، جلوگیری از خام فروشی و بازگشت ارزش افزوده به بخش تولیدات دامی عنوان و اظهار کرد: این طرح جهت تکمیل و توسعه برای دریافت یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانکی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به کارگروه استانی معرفی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.