هشدار پلیس میاندوآب نسبت به بد حجابی و روزه خواری
۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
شناسه : 306732
4
فرمانده انتظامی میاندوآب در خصوص بدحجابی و روزه خواری در روز طبیعت هشدار داد.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، سرهنگ فخرالدین رستم پور اظهار کرد: با توجه به اینکه روز طبیعت مصادف با ماه پر خیر و برکت رمضان بوده از شهروندان عزیز تقاضا داریم حرمت این ماه را نگه دارند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در صورتی که افرادی در ملاءعام از جمله بوستان‌ها و کنار خیابان‌ها اقدام به روزه خواری نمایند، پلیس با قاطعیت و طبق قانون برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به بیانیه وزارت کشور مبنی بر رعایت ارزش‌ها و احکام الهی و قانون بر آمده از آن از جمله حجاب اسلامی، افزود: بنابراین پلیس در صورت مشاهده هر گونه بدحجابی برابر قانون در بوستان‌ها و ملاء عام برخورد خواهد کرد.

رستم پور هم چنین با بیان هشدارهای لازم در خصوص روز طبیعت، تصریح کرد: یکی از اقدامات در این روز گذاشتن سبزه روی سقف یا صندوق عقب است که این اقدام مغایر با قوانین بوده و ریختن هر چیزی در سطح راه ممنوع و دارای جریمه است.

وی با اشاره به اینکه سوار کردن سرنشینان در صندوق عقب و قسمت بار وانت‌ها مغایر با مقررات است، اظهار کرد: هم چنین شهروندان توجه داشته باشند؛ لازم است از توقف‌های سد معبری در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری شود.

گفتنی است وزارت کشور در بیانیه‌ای ضمن تأکید مجدد بر رعایت ارزش‌ها و احکام الهی و قانون بر آمده از آن از جمله حجاب اسلامی اعلام کرد هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیر قابل تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.