هزینه ۳ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی در بخش بیماران خاص/ تمام خدمات بیماران خاص رایگان داده می شود
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
شناسه : 300685
3
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در تامین اجتماعی تمام خدمات بیماران خاص رایگان بوده و  در سال گذشته بالغ بر سه هزار میلیارد تومان هزینه بیماران خاص بوده که به بیش از ۱۵۰ هزار مراجعه بیمار خاص تعلق گرفته است.
پ
پ

میرهاشم موسوی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از پلی کلینیک شهید باکری تامین اجتماعی در میاندوآب با بیان اینکه بالاترین هدف ما ارتقا سطح رضایتمندی مردم است، اظهار کرد: یکی از رویکردهای ما در تامین اجتماعی ارزبابی سطح خدمات و میزان رضایتمندی مردم در بخش های مختلف است که در این راستا در استان ها و شهرستان ها حضور پیدا کنیم و آن را ارزیابی کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به بازدید از پلی کلینیک شهید باکری تامین اجتماعی در میاندوآب به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: از ظرفیت موجود به لحاظ زیرساختی و بسترهای تخصصی که می توانیم داشته باشیم متاسفانه نتوانسته ایم بهره مند شویم و لذا تصمیم گرفتیم که با کمک دوستان در بخش های مختلف درمان و وزارت بهداشت و سایر دوستان به سمت استفاده حداکثری پیش برویم و می توانیم همه تخصص های مورد نیاز مردم با توجه به ظرفیت‌‌ موجود را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه پلی کلینیک شهید باکری از لحاظ تجهیزات تکمیل  می شود، گفت: در جلسه ای که داشتیم ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تهیه تجهیزات اعلام نیاز شد که در راستای فراهم نمودن تجهیزات قدم بر می داریم.

موسوی به لزوم توجه جدید به بیماران خاص اشاره و تصریح کرد:  در تامین اجتماعی تمام خدمات بیماران خاص رایگان داده می شود و  در سال گذشته بالغ بر سه هزار میلیارد تومان هزینه بیماران خاص بوده که به بیش از ۱۵۰ هزار مراجعه بیمار خاص تعلق گرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: ما وظیفه داریم عزیزان را در این شرایط سخت بیماری حمایت حداکثری کنیم

وی در ادامه با اشاره به زمینه های اشتغال زایی شستا در میاندوآب، افزود: این موضوع هم مورد توجه قرار گرفت و بنا بر این شد طی زمان کوتاهی طرح های توجیه پذیر برای توسعه منطقه با استفاده از ظرفیت های موجود انجام گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.