هر چه داریم به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است/ شهدا تربیت یافته مکتب ائمه اطهار(ع) بودند
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 300849
4
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هر چه داریم به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و خدمت در سایه ولایت و امامت، توفیق و افتخاری است که نصیب هرکس نمی شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده صبح امروز در دیدار با جمعی از خادمیاران کانون خادمیاری و خدمت رضوی میاندوآب به مناسبت دهه کرامت، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و خادمی حرم اهل بیت(ع) یک عنایت ویژه است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت در سایه ولایت و امامت، توفیق و افتخاری است که نصیب هرکس نمی شود و لذا باید به خادم الرضا(ع) بودن خود افتخار کنید.

وی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با استعانت از ائمه اطهار(ع) حماسه ها خلق کردند و من به چشم خود دیدم که عشق به ائمه اطهار(ع) و امام رضا(ع) چگونه در آقا مهدی باکری موج می زد.

عیسی زاده با اشاره به خاطره ای از شهید مهدی باکری، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان اسلام، قبل از عملیات ها به ائمه اطهار(ع) متوسل می شدند و این مکتب را باید امروز به نسل جوان شناساند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهدا تربیت یافته مکتب ائمه اطهار(ع) بودند و  شهادت را از ائمه اطهار(ع) طلب کرده بودند.

 

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.