هر صدایی در جهت اختلاف مسلمین، صدای دشمن است/ مسلمانان با تکیه بر اشتراکات باید علیه دشمنان اسلام متحد باشند
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
شناسه : 296930
10
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: هر کسی دم از اختلاف بزند، در زمین دشمن بازی کرده و تریبون او نیز تریبون دشمن و شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت هفته وحدت و فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در روستای خیرآباد در سخنانی با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت و اتحاد توصیه قرآن است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی در برابر دشمنان است، افزود: باید اتحاد و وحدت را در مقابل دشمن واحده حفظ و آن را روز به روز بیش از پیش کرد.

وی با اشاره به اینکه ما مشترکات زیادی داریم که باید به آنها توجه کرد، گفت:  ما دارای مشترکاتی چون قبله، کعبه، پیامبر و قرآن واحد هستیم و بسیاری از سیره اهل بیت(ع) مورد احترام برای همه مذاهب اسلامی است.

حسن زاده تصریح کرد: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده تا مبانی کلیدی تأثیرگذار دینی همچون وحدت و اتحاد در بین مسلمانان وامت‌های اسلامی رواج دهد .

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید از تفرقه و اختلاف دوری کرد، اظهار کرد: هر کسی دم از اختلاف بزند، در زمین دشمن بازی کرده و تریبون او نیز تریبون دشمن و شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است و لذا باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که همواره وحدت خود را حفظ کنیم.

در این مراسم که توسط حوزه عملیاتی نبی اکرم(ص) ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در مسجد جامع روستای خیرآباد برگزار شد، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده، جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و مصطفی باقرنژاد بخشدار بخش مرکزی و امام جماعت روستای خیرآباد نیز در سخنانی بر اهمیت وحدت و اتحاد تاکید کردند.

 

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.