هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده‌ شهید روحانی در چهاربرج اهدا شد+ تصاویر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
شناسه : 300360
8
در راستای کنگره شهدای روحانی کشور؛

هدایای رهبر معظم انقلاب توسط جمعی از مسئولان میاندوآب و چهاربرج به خانواده شهید روحانی در چهاربرج اهدا شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، هدایای رهبر معظم انقلاب شامل تمثال مبارک شهدای روحانی و چفیه متبرک در راستای برگزاری کنگره چهار هزار طلبه شهید سراسر کشور، توسط امام جمعه چهاربرج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، فرماندار چهاربرج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میاندوآب و رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران به خانواده شهید روحانی بیت الله حسن زاده در چهاربرج اهدا شد.

در این مراسم حجت الاسلام جلالی امام جمعه چهاربرج در سخنانی خانواده شهدا را اسوه های صبر و استقامت معرفی کرد و گفت: خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت بوده و ما باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ما هستند، اظهار کرد: شهدا گنجینه ارزشمندی هستند که با تاسی از آنها می توانیم راه را گم نکنیم.

“شهید روحانی بیت الله حسن زاده”  پنجم دی ۱۳۴۰،  در یک خانواده روحانی و مذهبی در چهاربرج دیده به جهان گشود و بعد از تحصیلات ابتدایی تا کلاس دوم راهنمایی درس خواند و جهت فراگیری علوم حوزوی در حوزه علمیه بناب به تحصیل علوم پرداختند. 

شهید حسن زاده با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی همگام با سایر امت اسلامی جهت حفاظت از اسلام به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون در مصاف با نیروهای بعثی به فیض شهادت نائل آمد و در زادگاه خود در چهاربرج به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.