نیازمند برنامه ریزی دقیق در حوزه جوانان هستیم/کمیته قیمت گذاری و نظارت بر اماکن ورزشی در میاندوآب تشکیل شود
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
شناسه : 300896
5
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت:امروز برای مدیریت شرایط و پیشرفت در حوزه جوانان نیازمند اجرای برنامه های دقیق با زمان بندی مناسب هستیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان میاندوآب در سخنانی با تاکید بر لزوم تلاش برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات جوانان، اظهار کرد: تعطیلی اماکن ورزشی درمحدودیت های کرونایی مشکلات فراوانی در حوزه های ورزشی و اوقات فراغت جوانان بوجود آورد، بهبود شرایط نیازمند عزم جدی و کار شبانه روزی مدیران دستگاه های اجرایی است.

فرماندار میاندوآب افزود: مجموعه ورزش و جوانان عزم جدی برای برگزاری ورزش های همگانی و جشنواره ها با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت جوانان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی داشته باشد.

وی با بیان اینکه میاندوآب مدال آوران و قهرمانان ملی خوبی در ورزش حرفه ای دارد، گفت: میاندوآب از پتانسیل خوبی نیز برای برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی برخوردار است ولی مکان مناسبی برای اسکان و میزبانی میهمانان نداریم که برای رفع این نواقصات و تکمیل پروژه های نیمه تمام و مورد نیاز شهرستان در این حوزه پیگیر حضور وزیر و یا معاون وزیر ورزش و جوانان در شهرستان هستیم تا اعتبارات لازم را جذب نماییم.

پیام تصریح کرد: مردم از وضعیت هزینه های کلاس های ورزشی گله مند هستند و برای پایان این وضعیت و جلب رضایت مردم طی یک هفته کمیته قیمت گذاری و نظارت بر اماکن ورزشی با هدف یکسان سازی هزینه ها تشکیل خواهد شد.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی با مطالعه برنامه های موفق در ساماندهی امور جوانان عمل کنند، گفت: امروز برای مدیریت شرایط و پیشرفت در حوزه جوانان نیازمند اجرای برنامه های دقیق با زمان بندی مناسب هستیم.

وی با بیان اینکه باهمکاری مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی و در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان میاندوآب، ایجاد بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی در دستور کار قرار گرفته است،افزود: این بازارچه با همکاری شهرداری همزمان با اجرای طرح گردشگری لیلان چای ایجاد خواهد شد و امیدواریم زمینه اشتغال و غنی سازی اوقات فراغت تعداد زیادی از جوانان میاندوآب را فراهم سازد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.