نگاه به درون، زمینه ساز رشد و توسعه/ دولت به سرمایه گذاری در مناطق محروم توجه ویژه داشته باشد
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
شناسه : 293319
9
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی: همتی با تاکید بر اینکه توجه به پتانسیل های داخلی می تواند زمینه ساز رشد و توسعه شود،گفت: نمونه آن را در زمینه نظامی و موشکی می بینیم که با پتانسیل داخلی و توجه به جوانان دانشمند خود رشد کردیم.
پ
پ

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه با تاکید بر اینکه باید نگاه درون زا داشته باشیم، اظهار کرد: تا زمانی که نگاه به درون و درون زا نباشد؛ نمی توانیم پیشرفت کنیم.

حسن همتی با اشاره به اینکه نگاه درون زا یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است، افزود: نگاه درون زا، یعنی روی پای خود بایستیم و چشم به بیگانگان نداشته باشیم و این موضوع راه حل اساسی مشکلات است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به پتانسیل های داخلی می تواند زمینه ساز رشد و توسعه شود،گفت: نمونه آن را در زمینه نظامی و موشکی می بینیم که با پتانسیل داخلی و توجه به جوانان دانشمند خود رشد کردیم.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمینه های صنعتی، کشاورزی و سرمایه گذاری نیز تا زمانی که نگاه به درون نداشته باشیم؛ نمی توانیم شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

همتی همچنین با اشاره به اینکه یکی از دلایل افزایش پدیده هایی مانند کولبری و سوخت بری، محرومیت ها و عدم توجه توسعه یافتگی است، اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و سرمایه گذاری در این مناطق سبب توسعه مناطق محروم شده و می تواند مانع از افزایش پدیده هایی مانند کولبری و سوخت بری نیز شود.

وی با اشاره به اینکه دولت باید به این موضوع توجه داشته باشد، افزود: عدم سرمایه گذاری کافی در زمینه های مختلف، سبب محرومیت هایی در این مناطق شده که باید دولت ها به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.