نهضت نظافت در میاندوآب به راه افتاد/ جوی های آب و کانال ها، لایروبی می شوند
۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
شناسه : 264720
5

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب از آغاز نهضت نظافت در این شهر و لایروبی جوی های آب و کانال های شهری خبر داد.

پ
پ

احدغفاری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: متاسفانه شدت بوی تعفن در برخی مناطق به حدی است که علاوه بر ساکنان محل، رهگذران را نیز با مشکل مواجه می سازد که همین امر سبب واکنش های مختلف مردمی شده است.

وی افزود: اگر چه افزایش دمای هوا تاثیر بسیاری در ایجاد بوی تعفن فاضلاب ها دارد اما عمده ترین عامل ایجاد این شرایط، انباشت زباله ها، عدم لای روبی مناسب و به موقع جوی ها و سکون آب است که باعث ایجاد لجن و بوی نامطبوع از آن می شود.

غفاری با اشاره به اینکه مردم از شهرداری به عنوان اصلی ترین ارگان خدمات شهری، انتظار رسیدگی به این موضوع را دارند، گفت: شهرداری به عنوان اصلی ترین ارگان خدمات رسان شهری، وظیفه رسیدگی به وضعیت بهداشت سطح شهر، معابر و کانال های فاضلاب شهری را برعهده دارد و مردم انتظار دارند که این وظایف را به بهترین شکل انجام دهد.

نائب رئیس شورای شهر گفت: سلامت همشهریان از مهم ترین اولویت ها بوده و در این خصوص هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به آغاز نهضت نظافت شهری در میاندوآب، گفت: بعد از ابقای سرپرست شهرداری از سوی شورای جدید و پیگیری و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط وی، نهضت نظافت عمومی در تمام نقاط و خیابانهای شهر عملیاتی می شود و در نخستین روز نیز نظافت عمومی و لایروبی جوی های آب و کانال های معابر اصلی خیابان های ۱۷ شهریور ، شریعتی و مدرس بهمراه خیابانهای فرعی متصل به این خیابان ها انجام گرفت.

غفاری هم چنین بر لزوم همکاری همشهریان و اهالی محترم با زحمتکشان و اجرا کنندگان این طرح تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.