ننگ بر آن نماینده ای که به جای رسیدگی به مشکلات مردم و گرانی با فتنه گران جلسه برگزار می کند/ اعطای نشان ذوالفقار، نشانه پاسداشت رزمندگان سپاه و جبهه مقاومت است/ دستگاه قضایی با اختلاس گران و خائنان به مردم و بیت المال در هر گروهی باشد، با قاطعیت برخورد کند
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
شناسه : 280201
3

امام جمعه میاندوآب گفت: وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است نه جلسه با فتنه گران و ننگ بر آن نماینده ای که در آستانه سال نو اوقات مردم را تلخ می کند و به جای کنترل گرانی با فتنه گران جلسه برگزار می کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی از سوی فرماندهی معظم کل قوا، اظهار کرد: اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی از چند ویژگی برجسته برخوردار است.

امام جمعه میاندوآب افزود: اعطای این نشان را باید نشانه ای از رضایت ولی فقیه زمان دانست که رضایت خدای بزرگ از مجاهدان راه خدا را گواهی می دهد.

وی با بیان اینکه اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی نشانه تقدیر فرمانده از سربازی بود که چند ماه پیش نابودی داعش را اعلام کرد، گفت: اعطای بالاترین نشان افتخار کشور به سردار سلیمانی؛ تجلیل رهبر و ملت ایران با همه خانواده های سرافراز شهدای مدافع حرم، پدران و مادران، همسران و فرزندانی است که شایسته دریافت بهترین مدال های دنیوی و اخروی است.

حسن زاده تصریح کرد: اعطای نشان ذوالفقار، نشانه پاسداشت رزمندگان سپاه قدس ایران، قهرمانان حزب الله لبنان، دلاورمردان حشدالشعبی عراق، غیرتمندان حشدالوطنی سوریه؛ دلیر مردان سپاه فاطمیون افغان، غیورمردان سپاه زینببون پاکستان و همه لشکریان سپاه اسلام که سال ها در برابر متجاوزان غربی و تکفیری ایستادند، است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی؛ نشانه ای از لشکر و قدردانی مردم کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان و… از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و حمایت مراجع عظام شیعه به ویژه حضرت آیت الله العظمی سیستانی در بسیج نیروهای رزمنده در برابر متجاوزان خون آشام تکفیری است که اگر این درایت و تدابیر نبود، معلوم نبود که دامنه وحشیگری تروریست ها تا کجا و چه زمانی ادامه می یافت.

وی به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه آقای رئیسی در مسئولیت های مهمی که داشته، موفق و سربلند بوده است، گفت: مقام معظم رهبری در حکمی که برای حجت الاسلام والمسلمنی رئیسی صادر کردند، به نکات و توصیه های مهمی در هشت بند اشاره کرده اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسن زاده تصریح کرد:ضرورت مردمی بودن و انقلابی بودن؛ ضد فساد بودن از جمله توصیه هایی است که به مثابه جهت گیری اصلی تحولات دستگاه قضایی می باشد که برای تحقق آن باید به وظایف قانونی به درستی و حداکثری عمل شود.

وی ملجا مردم بودن، چابک سازی؛ حفظ کرامت ارباب رجوع، پاسخگویی، ساده زیستی و اتقان احکام را از جمله الزامات مردمی بودن عنوان کرد و افزود: باید راهکاری برای تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی اندیشیده شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم از اختلاس ها و سو استفاده ها ناراحت هستند، گفت: باید با اختلاس گران و خائنان به مردم و بیت المال در هر گروهی و جناحی که باشند با قاطعیت برخورد کرد و این خواسته اصلی مردم از رئیس جدید دستگاه قضایی که فردی انقلابی، شجاع و باصلابت است، می باشد.

حسن زاده در ادامه با اشاره به سالروز برگزاری نخستین انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی در هر سال انتخابات داشته ایم و برگزاری نزدیک به 40 انتخابات از افتخارات نظام اسلامی است.

وی با انتقاد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با بیان اینکه مردم از گرانی و مشکلات ناراحت و گله مند هستند، تصریح کرد: در این برهه زمانی مجلسیان به جای اینکه به درد مردم برسند و برای دولت در حل مشکلات ریل گذاری کنند، با فتنه گران جلسه برگزار می کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند، مجلس عصاره ملت است ولی کسانی که با فتنه گران خط و مرز خود را مشخص نمی کنند نماینده مردم نیستند، افزود: ننگ بر آن نماینده ای که در آستانه سال نو اوقات مردم را تلخ می کند و به جای کنترل گرانی با فتنه گران جلسه برگزار می کند.

حسن زاده با بیان اینکه درگیری و جنجال افرینی ها در شان مجلس شورای اسلامی نیست، اظهار کرد: باید از رهبری معظم انقلاب، از خون شهدا و مردم خجالت بکشند که چنین صحنه هایی را در مجلس شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است نه جلسه با فتنه گران؛ گفت: متاسفانه یک روز لانه جاسوسی را زیرسوال می برند، یک روز نهادهای انقلابی و نظام را و این حرکات واقعا ناراحت کننده و غیرقابل قبول است.

امام جمعه میاندوآب هم چنین از دست اندکاران برگزاری یادواره شهید مهدی باکری و 850 شهید شهرستان میاندوآب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.