نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان در میاندوآب برپا شد
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315526
4
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی، تبدیلی و توانمندی‌های بانوان در شهرستان میاندوآب در پارک ساحلی دایر شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در آستانه دهه مبارک فجر و ارج‌نهادن به تلاش‌های بانوان کارآفرین میاندوآب، نمایشگاه صنایع‌دستی، تولیدات و توانمندی‌های زنان شهرستان در حوزه صنایع‌دستی و تبدیلی دایر شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این نمایشگاه با همکاری امور بانوان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب در ۳۵ غرفه دایر شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه صنایع‌دستی، تولیدات و توانمندی‌های زنان شامل تولید عرقیات گیاهی، گیاهان دارویی، گل و گیاهان تزئینی، خشکبار، انواع بافتنی، عروسک، صنایع‌دستی زنان، انواع مربا و ترشی، گلیم، سرویس آشپزخانه، خیاطی، گل‌دوزی، عرضه حلزون پرورشی، تابلوهای فلزی، معرق، صنایع چوبی و تولیدات چرمی عرضه شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با اشاره به افتتاح این نمایشگاه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی، تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت ۲۰ روز در محل مجتمع فرهنگی تفریحی واقع در پارک ساحلی دایر بوده و همه‌روزه تا پایان دهه فجر از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید و خرید عموم مردم دایر است.

چوپان نژاد اظهار کرد: این نمایشگاه پس از دهه مبارک فجر نیز به‌صورت بازارچه هفتگی در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه حمایت از فعالیت‌های بانوان از سوی مسئولین همواره موجب موفقیت و درخشش آنان در عرصه‌های مختلف شده است، تصریح کرد: معرفی و شناساندن توانمندی‌های بانوان کارآفرین و فرهنگ‌سازی برای توسعه مشاغل خانگی، تولید صنایع‌دستی، ارج‌نهادن به تلاش‌های بانوان کارآفرین و شناساندن این محصولات به اقشار مختلف جامعه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.