نمایشگاه تولیدات و توانمندی های زنان روستایی در میاندوآب گشایش یافت
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۷
شناسه : 280066
4

نمایشگاه تولیدات و توانمندی های زنان روستایی در محل سالن ورزشی روستای گوگ تپه میاندوآب گشایش یافت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این نمایشگاه امروز با حضور جمعی از مسئولان و اهالی روستا برگزار شد.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در ۲۱ غرفه شامل عرقیات گیاهی، گل های زینتی، گیاهان دارویی، انواع ترشی و مربا، خشکبار، نان و شیرینی های خانگی، بافتنی، تابلو فرش، فرآورده های لبنی و انواع صنایع دستی زنان روستایی افتتاح و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

علی دیانتی با اشاره به فعالیت هشت صندوق خرد زنان روستایی در میاندوآب اظهار کرد: میاندوآب از نظر تعداد صندوق های اعتبارات خُرد زنان روستایی رتبه نخست را در سطح آذربایجان غربی داراست.

وی گفت: با شروع فعالیت این صندوق ها شاهد رونق و پویایی اقتصاد خانوارهای روستایی و اشتغال زایی در مناطق روستایی این شهرستان خواهیم بود.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب تصریح کرد: با بها دادن به توانمندی های زنان روستایی جاذبه های توریستی شهرستان نیز افزایش می یابد و جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری موجب شکوفایی و توسعه اقتصاد مناطق روستایی می شود.

دیانتی راه اندازی واحدهای کوچک پرورش گیاهان دارویی، گل های زینتی، گلخانه های کوچک مقیاس سبزی و صیفی، را از طرح های موفق به منظور ایجاد مشاغل خانگی برشمرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.