نمایشگاه تولیدات و توانمندی های زنان در میاندوآب برپا شد
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 302802
8
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه تولیدات و توانمندی های زنان روستایی در این شهرستان برپا شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان میاندوآب، نمایشگاه تولیدات و توانمندی های زنان روستایی در این شهرستان برپا شد.

علی دیانتی در این زمینه به خبرنگار زرین خبر،گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه تولیدات و توانمندی های زنان روستایی در محل زینبیه روستای شبیلو دایر شد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این نمایشگاه در ۲۲ غرفه شامل فرش و گلیم، عرقیجات گیاهی، گیاهان دارویی، گل و گیاهان تزئینی، خشکبار، عروسک، صنایع دستی زنان، انواع مربا و ترشی، پخت نان و شیرینی، آشپزی، رشته پلویی، پوشاک، لحاف و تشک، سرویس آشپزخانه، رومیزی، خیاطی، گلدوزی، ترمه دوزی، بافتنی، میوه و سبزیجات تازه دایر شده است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز، همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.

دیانتی با بیان اینکه حمایت از فعالیت‌های بانوان از سوی مسئولین همواره موجب موفقیت و درخشش آنان در عرصه های مختلف شده است، تصریح کرد: در همین راستا در سه سال اخیر سه  نمونه ملی در زمینه تسهیلگر برتر زن روستایی، بانوی کارآفرین نمونه و مدیر عامل موفق صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی از شهرستان میاندوآب معرفی و انتخاب شده است.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با همکاری جهاد کشاورزی، بسیج، فرمانداری، فنی و حرفه ای خواهران و… دایر شده است، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مناسبت هفته دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.