نمایشگاه انفرادی نقاشی  در میاندوآب دایر شد
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
شناسه : 270526
3

نمایشگاه انفرادی نقاشی با موضوع طبیعت در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب افتتاح شد.

پ
پ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام خبر افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه آثار نقاشی وحید علیشاهی از نقاشان و هنرمندان منطقه ای به نمایش عموم گذاشته شده است.

رضا شیخه با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه، افزود: این نمایشگاه در آستانه دهه فجر و به دلیل تقارن این ایام با ایام فاطمیه، زودتر از دهه فجر دایر شده و در آن آثار نقاشی این هنرمند با موضوعات و در سبک رئالیسم و تابلو رنگ روغن در دید عموم مردم قرار داده شده است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه 40 اثر از این هنرمند جوان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته و همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر آماده بازدید عموم مردم است.

وحید علیشاهی هنرمند و نقاش این تابلوها نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، هدف خود را از برپایی این نمایشگاه، شناساندن طبیعت منطقه به مردم در قاب نقاشی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.