نمایشگاه‌داران فاقد پروانه در میاندوآب پلمب می‌شوند
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
شناسه : 304783
4
اولتیماتوم فرماندار میاندوآب به نمایشگاه داران خودرو؛ فرماندار میاندوآب گفت: نمایشگاه‌داران فاقد پروانه پلمب می‌شوند و نمایشگاه‌داران دارای پروانه کسب در بلوار دانشگاه پیام‌نور به شرطی فعالیت خواهند کرد که خودرو را در داخل نمایشگاه پارک کرده و یک ورودی داشته باشند.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، علی پیام در جلسه بررسی انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل واقع در بلوار دانشگاه پیام‌نور این شهر اظهار کرد: ابزارهای تشویقی برای بنگاه‌داران فاقد پروانه فعالیت در نظر گرفته شده بطوری که اجاره بهای ملک جدید از آنها برای ۶ ماه اول ماهانه ۵۰ هزار تومان اخذ خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: پس از شش ماه، اجاره بهای مغازه‌ها ماهانه مبلغ ۳۰ میلیون ریال با رهن ۵۰۰ میلیون ریال به مدت پنج سال و سالانه با اعمال ۲۰ درصد افزایش قیمت برای استقرار آنها در اماکن جدید در نظر گرفته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فعالان این صنف از انتقال به مجتمع الغدیر استقبال کنند، گفت: ایجاد سد معبر در این نقطه از شهر موجب نارضایتی شهروندان شده و باید نمایشگاه‌داران برای انتقال به مکان جدید همکاری کنند.

پیام با بیان اینکه شهرداری با همکاری دستگاه‌های دیگر، تابلوی توقف ممنوع و نیز محل پارک خودروها را در آن محل مشخص کند، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خودروها با هزینه شخصی مالکان با چرثقیل به پارکینگ انتقال می‌یابند.

فرماندار میاندوآب افزود: نمایشگاه‌داران دارای پروانه کسب در بلوار دانشگاه پیام‌نور به شرطی فعالیت خواهند کرد که خودرو را در داخل نمایشگاه پارک کرده و یک ورودی داشته باشند.

علی پیام با بیان اینکه نمایشگاه‌داران فاقد پروانه پلمب می‌شوند، تاکید کرد: شهرداری باید محل جدیدی در قالب مجتمع نمایشگاهی خودرو تعیین کند که در این راستا زمینی در جاده شاهین دژ و در نزدیکی روستای نصیرکندی وجود دارد.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه این پیشنهاد با موافقت مالکان مجمتع الغدیر جهت ساماندهی وضعیت شهر به تصویب رسید، گفت: موافقت‌نامه انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل به محل جدید به استناد موافقت قبلی هیات مدیره مجتمع جدید با شهرداری انجام گرفت و مقرر شد شهرداری با سرمایه گذار جدید که حاضر به احداث مجمتع نمایشگاهی در جوار مجتمع نمایشگاه خودروها در بلوار الغدیر است، همکاری کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.