نماز عید فطر در مصلی و 120 مسجد میاندوآب اقامه می شود
۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
شناسه : 262712
6

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از اقامه نماز عید سعید فطر از ساعت 7 صبح فردا، در مصلی امام خمینی(ره) و 120 مسجد این شهرستان خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته، نماز عید سعید فطر در این روز، در مصلی امام خمینی(ره) و در مساجد شهرستان میاندوآب با حضور خیل مشتاقان و  مردم مومن برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: نماز عید سعید فطر ساعت 7 صبح همزمان با روز عید، در مصلی امام خمینی(ره) به امامت امام جمعه  و 120 مسجد به امامت روحانیون و مبلغین اعزامی اقامه می شود و قبل از آن نیز نماز صبح به صورت جماعت در این مکان مقدس اقامه خواهد شد.

وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی، سخنرانی از جمله برنامه هایی است که در مصلی امام خمینی(ره)، پیش از اقامه نماز برگزار می شود و بعد از طلوع آفتاب نیز نماز عید فطر اقامه و خطبه ها ایراد می شوند.

هم چنین بر اساس اعلام ستاد برگزاری نماز عید فطر و دفتر امام جمعه میاندوآب ، نماز عید سعید فطر راس ساعت 7 صبح با حضور خیل مشتاقان  و مردم مومن در مصلی امام خمینی(ره) و خیابان های اطراف اقامه می شود.

بر اساس این اطلاعیه درب های مصلی امام خمینی(ره) از ساعت4/30  دقیقه صبح بر روی مومنان باز بوده و نمازجماعت صبح نیز در این مکان اقامه می شود.

ستاد برگزاری نماز عید فطر از مردم خواسته است در هنگام حضور در این مکان مقدس با خود زیرانداز، جانماز و مهر به همراه داشته باشند.

 پایگاه های جمع آوری زکات فطریه در مصلی امام خمینی(ره) ونقاط مختلف شهر مستقر می شوند

هم چنین بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب، پایگاه های جمع آوری زکات فطریه در مصلی امام خمینی(ره) و نقاط مختلف شهری و بخش های باروق و چهاربرج مستقر می شوند.

علاوه بر آن نیز در مراکز نیکوکاری و نیز عاملین دریافت زکات فطریه در مساجد روستایی ، زکات های مردم مومن را جمع آوری می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.