نقض های حقوق بشری توسط مدعیان حقوق بشر/ حقوق بشر آمریکایی مترداف با پایمال شدن حقوق مردم است
۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
شناسه : 294964
10
عیسی زاده مطرح کرد؛ نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق بشر به سبک آمریکایی یعنی قضاوت بر مبنای ترجیحات و منافع سیاسی، یعنی اینکه یک قاتل و جانی را نامزد جایزه صلح نوبل کنید چون همراه با شماست و به نفع تان هست ولی در مقابل کشتار مسلمانان و مردم بیگناه در جای جای دنیا، سکوت پیشه کنید.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: در این ایام کارگروه ویژه‌ای در کمیسیون اجتماعی برای بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دستگاه قضایی تشکیل شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به قرارگرفتن در هفته حقوق بشر آمریکایی، افزود: آمریکا هیچ وقت صادق نبوده و خوی استکباری طاغوت و آمریکا به گونه ای است که هر زمان، در موضوعی سودی به او برسد سکوت می کند و هرجا به ضررش باشد، چنگ و دندان نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره دنبال منفعت خویش بوده است، گفت: ننگ و نفرین بر مدعیان حقوق بشر که هر جا به منفعت آنها بوده و هرکس همراه با آنها بوده در مقابل جنایت هایش سکوت کرده اند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی مترادف با غارت و خونریزی، خشونت و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان است، تصریح کرد: تجهیز گروههای نیابتی  برای ترور انسان های بیگناه، تسلیح صدام علیه ایران، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی عراق و… از جمله موارد هستند که دولت های غربی و آمریکا و مدعیان حقوق بشر در مقابل آنها سکوت پیشه کرده و هیچ یک از آنها را محکوم نکرده اند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روزی که هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس را سرنگون کردند، مدعیان حقوق بشر کجا بودند؟ وقتی مردم مظلوم فلسطین و غزه را به خاک و خون کشیدند، مدعیان حقوق بشر چرا ساکت نشسته اند؟ وقتی در عراق و افغانستان کودکان و زنان را با بمب گذاری به خاک و خون می کشند، مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ وقتی پلیس آمریکایی زیر زانوی خود یک سیاه پوست را خفه می کند، پس آن موقع حقوق بشر کجاست؟ حقوق بشر کجاست که این همه جنایت عربستان سعودی را در یمن نمی بیند؟ مدعیان حقوق بشر آیا کشتار مسلمانان در میانمار نمی بیند؟

وی با بیان اینکه عربستان و  حاکمان کشورهای حاشیه خلیج فارس بدترین جنایات را مرتکب شده اند ولی چون گاوشیرده برای آمریکا هستند؛ مدعیان حقوق بشر در مقابل آنها سکوت کرده اند، افزود: حقوق بشر به سبک آمریکایی یعنی قضاوت بر مبنای ترجیحات و منافع سیاسی، یعنی اینکه یک قاتل و جانی را نامزد جایزه صلح نوبل کنید چون همراه با شماست و به نفع تان هست ولی در مقابل کشتار مسلمانان و مردم بیگناه در جای جای دنیا، سکوت پیشه کنید.

عیسی زاده با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی در ضدیت با دین و کرامت انسان است، تصریح کرد: حقوق بشر دینی و اسلامی، حقیقی و صادقانه و بر اساس کرامت انسان است ولی حقوق بشر آمریکایی، حقوق بشر ادعایی و دروغین و بر اساس منافع سیاسی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.