نقش فرهنگیان در ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی/ معلمان افراد انسان ساز جامعه هستند
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
شناسه : 274007
4

فرماندار میاندوآب گفت: معلمان باید در رابطه با شعار سال نقش آفرینی کرده و مروج و مبلغ کالای ایرانی باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه در میاندوآب امروز  با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.

نقش فرهنگیان در ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی

در این مراسم فرماندار میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه، اظهار کرد: معلمان افراد انسان ساز در جامعه هستند و جامعه به تعلیم و تربیت نیاز دارد.

ناصر امیری با بیان اینکه معلمان ایثارگران راه تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند، گفت: هرچه از مقام معلم بگوییم، نمی توانیم حق آن را به نحو احسن به جای بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه معلمان در دوران دفاع مقدس نیز نقش آفرینی کرده اند، افزود: معلمان شهید در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حاضر شده و ایثارگری و از خودگذشتگی کردند و به افتخار ما تبدیل شدند.

فرماندار میاندوآب به نامگذاری امسال به نام سال “حمایت از کالای ایرانی” اشاره  و تصریح کرد: معلمان باید در این رابطه نقش آفرینی کرده و مروج و مبلغ کالای ایرانی باشند.

معلمان از بی عدالتی در پرداخت حقوق ناراضی هستند

هم چنین در این مراسم معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی است، اظهار کرد: وظیفه این نهاد رساندن انسان به حیات طیبه است و کلید واژه این اقدام نیز معلمان و مربیان هستند.

جلال پورمیرزا با اشاره به اینکه نباید از آموزش و پرورش غفلت کرد، گفت: معلمان تابع قانون و متواضع هستند ولی از بی عدالتی در پرداخت حقوق ناراضی هستند.

وی افزود: باید تکریم مقام معظم به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود و همه این موضوع را در نظر داشته باشند.

سخنرانی زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی و محمدی رئیس اداره آموزش و پرورش مدارس استثنایی آذربایجان غربی و تجلیل از معلمان نمونه از جمله بخش های این مراسم بود.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.