نقش جهادگران در تأمین امنیت غذایی حائز اهمیت است
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
شناسه : 312693
5
امام جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: کارکنان جهاد کشاورزی در جبهه اقتصادی و تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه به جهاد مشغول هستند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهنام دلریش مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به همراه مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب و هیئت همراه با امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

امام‌جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به نقش جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، گفت: کارکنان جهاد کشاورزی در جبهه اقتصادی و تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه به جهاد مشغول هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده با اشاره به نقش و جایگاه میاندوآب در کشاورزی، اظهار کرد: میاندوآب یکی از قطب‌های مهم کشاورزی منطقه و استان است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میاندوآب به بخش بزرگی از مردم شهرستان خدمات ارائه می‌دهد، افزود: فعالیت و اشتغال اکثریت مردم شهرستان به نحوی مرتبط با بخش کشاورزی است و کشاورزی در این شهرستان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

حسن‌زاده با ابراز رضایت از عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی جهاد کشاورزی میاندوآب، افزود: جهادگران جهاد کشاورزی همان‌طوری که در دوران هشت سال دفاع مقدس هم‌دوش برادران سپاهی خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، جهاد کردند، اکنون نیز در جبهه اقتصادی و تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه به “جهاد” مشغول‌اند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر توسعه اخلاقیات و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، تصریح کرد: آموزش اخلاق دینی و معنویات، در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی برای کشاورزان توسط جهاد کشاورزی مدنظر قرار گیرد.

سپاه و جهاد دو بال انقلاب هستند

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به نقش جهاد سازندگی، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره)، سپاه و جهاد دو بال انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهنام دلریش افزود: دو نهاد مقدس سپاه و جهاد از نخستین ارگان‌هایی بودند که بعد از پیروزی انقلاب، به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در دو بعد دفاعی و خدمت‌رسانی تشکیل شدند.

وی با اشاره به اینکه پاس خدمات جهادگران در پشتیبانی جنگ و هشت سال دفاع مقدس، امام راحل کارکنان خدوم این نهاد انقلابی را “سنگرسازان بی‌سنگر” نام نهاد، گفت: این عنوان ارزشمند، امروز وظیفه کارکنان جهاد کشاورزی را که وارثان مردان غیور جبهه و جهاد هستند در امر خدمت‌رسانی به مردم، دوچندان می‌کند.

دلریش یادآور شد: جهاد نماد خدمت صادقانه و مردمی است و ان‌شاءالله با حفظ و تقویت روحیه جهادی، بتوانیم گام‌های مؤثری در مسیر پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

وی با قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی جهاد کشاورزی میاندوآب، تصریح کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان، درصدد هستیم دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی میاندوآب دایر شود که پیگیری‌های لازم دراین‌خصوص با وزارت متبوعه انجام‌گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی هم چنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: جنایات رژیم منحوس صهیونیستی محکوم بوده و ما حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم.

انتهای خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.