نقش تاثیرگذار دانشجو و دانشگاه در جامعه/۱۶ آذر نماد استکبارستیزی است
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
شناسه : 291976
9

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه دانشجویان تعیین کننده و در خط مقدم هستند، افزود: دانشجویان نقش تعیین کننده و تاثیرگذاری در جامعه دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در نشست مشترک با جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، روسای دانشگاهها، تشکل های دانشجویی و بسیج دانشجویی این شهرستان به مناسبت روز دانشجو، در سخنانی با تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: نباید ارتباط با دانشجویان و بدنه دانشجویی مغفول بماند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه دانشجویان تعیین کننده و در خط مقدم هستند، افزود: دانشجویان نقش تعیین کننده و تاثیرگذاری در جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه زمانی موضع گیری دانشجویان به عنوان یک مرجع به شمار می رفت، گفت: دانشجو و دانشگاه قشرمرجع به شمار می رود و نباید از مرجعیت خارج شود.

شیرازه محبت با تاکید بر ترویج کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها، تصریح کرد:کرسی های آزاداندیشی به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری باید مدنظر دانشگاهها باشد و در این ایام کرونایی باید از ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده شود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه نقد با تخریب متفاوت است، اظهار کرد: باید در  حوزه و دانشگاه فضای نقادی و نقد ایجاد شود و رقیب سیاسی را نباید به عنوان دشمن سیاسی فرض کرد.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده، جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۶ آذر نماد استکبارستیزی است، اظهار کرد: ۱۶ آذر نماد استکبارستیزی،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی فرزندان این سرزمین است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.