نقش انکارناپذیر خبرنگاران در افزایش امنیت پایدار/ خبرنگاران، حلقه وصل مردم و مسئولان هستند
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
شناسه : 264142
7

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و حلقه وصل مردم و مسئولان بوده و نقش مهمی نیز در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش احساس امنیت دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان میاندوآب با تقدیر از نقش خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و حلقه وصل مردم و مسئولان هستند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: انعکاس عملکرد مسئولان در کنار نقد سازنده، از رسالت های مهم خبرنگاران است که باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با اتکا به خداوند منان و با قلم و بیان خویش، موشکافانه مسائل را بررسی و نارسایی ها را به گوش مسئولان می رسانند، گفت:  خبرنگاران در طول دفاع مقدس نیز در جبهه ها نبرد حق علیه باطل حضور یافته و با انعکاس اخبار و افشای حقایق، جان خویش را فدای آرمان های انقلاب اسلامی کردند.

شیخ نژاد تصریح کرد: ما هنوز شهيد صارمي، آزادمردي که 17 مرداد ماه را جاودانه کرد , شهيد مرتضي آويني و سانحه هواپيماي سی 130 و دوستاني را که پرواز زود هنگام شان نقره داغ مان کرد ، از ياد نبرده ايم و هنوز صداي شهيد رهبر خبرنگار صدا و سيماي کشورمان که از پيروزي هاي دفاع مقدس مي گفت در گوشمان طنين انداز است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: خبرنگاران با اتکا به خداوند منان و با قلم و بيان خويش به بررسي مسايل، مشکلات و نارسايي هاي جامعه مي پردازند تا زمينه احقاق حقوق قشرهاي مختلف جامعه فراهم شود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور پلیس در ایجاد امنیت و آرامش بوده اند، اظهار کرد: نقشی که خبرنگاران در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی دارند، نقشی مهم و اساسی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.