نقش آفرینی‌های شهید حجازی در بخش‌های مختلف ماندگار است
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
شناسه : 307351
1
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: شهید حجازی، یار و یاور حاج قاسم بودند که نقش آفرینی های ایشان در صحنه های مختلف و بویژه جبهه مقاومت همواره ماندگار است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم یادواره شهید حجازی و شهدای کوی وکیل کندی میاندوآب در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: باید به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنیم تا شهدا شفیع ما در روز قیامت باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: به تعبیر قرآن، شهدا نمرده اند بلکه آنها زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

وی گفت: شهدا در راه دفاع از آرمان های انقلابی، دینی، سرزمین، غیرت، ناموس و عزت ما از عزیزترین سرمایه زندگی خویش گذشتند و برای ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و ما باید امروز به رسالت خویش در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

پیری از شهدا به عنوان نماد و پرچم نام برد و تصریح کرد: راه شهدا، چراغ راه ما بوده و وصایای شهدا برای ما درس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه خواسته شهدا از ما ولایتمداری و پشتیبانی از نظام و انقلاب است، اظهار کرد: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید بر سر آرمان‌های شهدا استوار بمانیم.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، افزود: شهادت یک جاودانگی است و شهدا راه جاودانگی را انتخاب کردند.

پیری در ادامه با اشاره به ویژگی های سردار شهید سید محمد حجازی، گفت: شهید حجازی، یار و یاور حاج قاسم بودند که نقش آفرینی های ایشان در صحنه های مختلف و بویژه جبهه مقاومت همواره ماندگار است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.