نقره‌داغ شدن فروشندگان متخلف لاستیک در میاندوآب
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315257
2
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: فروشندگان و توزیع‌کنندگان متخلف لاستیک با اقدامات قاطع و جدی واحد نظارت و بازرسی اداره صمت نقره‌داغ شدند.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: باتوجه‌به قرارگرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی و تأثیر آن بر خدمات حمل‌ونقل بار و مسافر، بازرسی از این صنف در اولویت قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در این راستا از ابتدای دی‌ماه، بیش از ۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لاستیک در این شهرستان انجام شده است.

وی گفت: بازرسی‌های انجام‌گرفته در حدود یک ماه گذشته منجر به تشکیل سه فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال شده است .

بهروزی تصریح کرد: خریدوفروش کالای قاچاق و عدم درج قیمت عناوین تخلفاتی این واحدها بوده که پرونده آنها جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با تأکید بر اینکه با خاطیان در این زمینه به‌شدت برخورد می‌شود، اظهار کرد: باتوجه‌به دریافت گزارش‌های در مورد گرانی لاستیک، تداوم بازرسی‌ها از زنجیره تأمین و توزیع این کالا با رویکرد امیدآفرینی و ایجاد رضایتمندی عمومی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی شبکه‌های توزیع کالایی زیر ذره‌بین واحد بازرسی قرار دارند، گفت: بازرسی‌ها به‌صورت سیستمی و میدانی صورت‌گرفته و تمامی فعاّلین تجاری این حوزه موظف هستند قبل از حمل کالا اطلاعات کالای فروخته شده را به‌صورت آنی در سامانه جامع تجارت ثبت و بعد از انتقال مالکیت بنام خریدار اقدام به خروج کالا از انبار کنند.

بهروزی تصریح کرد: باتوجه‌به اقدامات صورت‌گرفته اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب، بازار در ثبات و آرامش کامل بوده و مشکلی بابت تأمین لاستیک مصرف‌کنندگان وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: از شهروندان عزیز خواهشمندیم هر گونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، گران‌فروشی، امتناع از عرضه کالا، کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و غیره را به شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ و یا به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش و با بازرسان در شناسایی و برخورد با تخلفات صنفی همکاری کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.