نظارت بر بازار ضعیف است و باید افزایش یاید
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
شناسه : 282084
4

فرماندار میاندوآب گفت: متاسفانه در نظارت ضعیف عمل کرده ایم و در بازار هرکس هر نوع دلش می خواهد، عمل کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان میاندوآب با تاکید بر افزایش نظارت بر بازار، گفت: متاسفانه در نظارت ضعیف عمل کرده ایم و در بازار هرکس هر نوع دلش می خواهد، عمل کند.

فرماندار میاندوآب افزود: باید نظارت بر بازار افزایش یافته و در این راستا از همه ابزارآلات توسط اداره صنعت؛ معدن و تجارت و اتاق اصناف و توان دستگاه های ذیربط استفاده کرد.

توزیع اقلام و کالاهای اساسی برای تنظیم بازار

رحمان درفشی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای تنظیم بازار، اظهار کرد: در این راستا از ابتدای امسال اقلام مورد نیاز اعم از کالاهای اساسی مانند گوشت، لاستیک و… در سطح بازار توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: از ابتدای امسال در چند مرحله در مجموع 38 هزار و 300 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی و منجمد گوساله در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: هشت هزار و 400 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی نیز در حال جذب است تا در روزهای آینده در بازار توزیع شود.

درفشی تصریح کرد:127 هزار و 400 کیلوگرم شکر نیز از ابتدای امسال در میاندوآب با قیمت مصوب دولتی توزیع شده و در مرحله چهارم نیز 142 تن در حال جذب است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: تعداد سه هزار و 990 حلقه لاستیک در سایزهای مختلف نیز در شهرستان بر اساس قانون توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع 330 قند با قیمت مصوب، اظهار کرد: این میزان در سطح شهرستان در بخش های مختلف و بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، توزیع می شود.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال بیش از 470 کیلوگرم شکر، 105هزار کیلوگرم برنج، پنج هزار کیلوگرم مرغ، 9 هزار و 400 کیلوگرم گوشت قرمز در بین فروشگاه های موردنظر توزیع شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.