نظارت بر بازار تشدید شود/ مردم میاندوآب‌ نباید در تهیه میوه، مرغ و تخم‌مرغ با مشکل مواجه شوند
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
شناسه : 293274
8
فرماندار :

شیرازه محبت با بیان اینکه این شهرستان قطب تولید مرغ، تخم مرغ و میوه در منطقه است، گفت: شایسته نیست مردم میاندوآب‌ در تهیه این اقلام با مشکل مواجه شوند و باید نظارت بر بازار تشدید شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،حسام شیرازه‌محبت امروز در جلسه کارگروه ستاد تنظیم میاندوآب با محوریت بررسی نحوه توزیع اقلام دولتی و مدیریت بازار شب عید، اظهار کرد: عدم مدیریت مناسب درتوزیع روغن و مرغ شهروندان را با مشکل مواجه ساخته و از طرفی نیز برخی از سودجویان به عرضه دیگر اقلام غیرضروری در کنار اقلام دولتی اقدام می کنند که غیرقانونی است.

فرماندار میاندوآب افزود: این موضوع توسط بازرسان و کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و با متخلفان باجدیت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان قطب تولید مرغ، تخم مرغ و میوه در منطقه است، گفت: شایسته نیست مردم میاندوآب‌ در تهیه این اقلام با مشکل مواجه شوند.

شیرازه محبت با بیان اینکه از اداره جهاد‌کشاورزی و صمت انتظار می‌رود نظارت بیشتری برتولید و عرضه مرغ وهمچنین بازارمیوه داشته باشند، تصریح کرد: عرضه میوه موجود در سردخانه‌ها و جلوگیری از توزیع مرغ بصورت قطعه‌بندی شده با چند برابر قیمت مشکلات زیادی را رفع می‌کند.

فرماندار میاندوآب افزود: در توزیع اقلام دولتی، نباید از خانواده های نیازمند ومددجویان بهزیستی و کمیته امداد غافل بود.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار تشدید می شود، اظهار کرد: می توان از ظرفیت نهادهای مختلف در این راستا بهره برد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.