نظارت بر بازار افزایش یابد
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318770
0
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: برای کنترل بازار باید نظارت و پیگیری روزبه‌روز افزایش‌یافته و همه موظف باشیم که بهترین‌ها را برای مردم خود تأمین کنیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب با حضور اعضای کارگروه و با موضوع نظارت و کنترل بر قیمت اقلام اساسی، نرخ کرایه ناوگان حمل‌ونقل شهری و سردخانه‌های محصولات کشاورزی امروز در محل فرمانداری میاندوآب تشکیل جلسه داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در این جلسه با اشاره به موضوع نرخ کرایه حمل‌ونقل درون‌شهری، گفت: بهترین راه تعیین نرخ کرایه تاکسی ایجاد سازوکار پیمایش یا تاکسی‌متر است که در این زمینه لازم است سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد.

محمدرضا رضایی با تأکید بر کنترل و نظارت بر بازار، افزود: برای کنترل بازار باید نظارت و پیگیری روزبه‌روز افزایش‌یافته و همه موظف باشیم که بهترین‌ها را برای مردم خود تأمین کنیم.

وی هم چنین با بیان اینکه ارائه خدمات در سردخانه‌های شهرستان باید به‌گونه‌ای باشد که تولیدکنندگان و کشاورزان راغب به تحویل محصول بوده و به شهرستان‌های مجاور مراجعه نکنند، گفت: از کشاورزان نیز انتظار داریم بدون عقد قرار داد قانونی اقدام به تحویل محصول نکنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با تأکید بر برخورد با متخلفان، افزود: اعضای کارگروه تنظیم بازار، بازرسان و کارشناسان در هر موضوعی که مورد بازرسی قرار می‌دهند باید با تخلفات با جدیت و قاطعیت برخورد کنند.

واحدهای متخلف به بازرسی و تعزیرات معرفی می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه گفت: سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک باید به دنبال ابزاری برای کنترل عملکرد ناوگان حمل‌ونقل مسافر درون‌شهری باشد.

علیرضا بیرامی افزود: نرخ جدید کرایه‌های حمل مسافر در سال جدید مورد قبول رانندگان تاکسی و آژانس‌ها بوده؛ ولی باز شاهد تخلف از سوی تعدادی از رانندگان تاکسی هستیم که باید کنترل شود.

وی با بیان اینکه در زنجیره تولید و توزیع گوشت تخلفاتی صورت می‌گیرد که منجر به عرضه گوشت با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب می‌شود، گفت: اتحادیه قصابان موظف است حلقه متخلف در زنجیره عرضه گوشت را شناسایی و معرفی کند و متخلف نیز به بازرسی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار میاندوآب تصریح کرد: کاهش قیمت نیازمند افزایش تولید است؛ ولی افزایش تولید در شهرستان نیز باید با اجرای روش‌های منطقی و تحقیق کامل با درنظرگرفتن نیاز بازار، قیمت تمام شده دام زنده، حاشیه سود و میزان مصرف انجام شود.

در این جلسه که مسئولان مربوطه گزارشی از عملکرد خود از ابتدای امسال ارائه کردند؛ نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری به‌ازای هر مسیر ۴ هزار تومان و دربستی در محدوده شهر ۲۰ هزار تومان و از محدوده شهر به کوی‌های اقماری ۲۵ هزار تومان تعیین و گوشت گوسفندی هم با احتساب تمام شرایط و سود فروشنده ۵۳۰ هزار تومان پیشنهاد شد.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.