نصب بنر تخلف برای واحدهای صنفی متخلف در میاندوآب
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
شناسه : 298305
6
 سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت خبر داد؛ سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت گفت: نانوایان متخلف با نصب بنر به منظور اطلاع شهروندان و تعطیلی واحد محکوم می‌شوند .
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: نانوایان متخلفی که اقدام به گرانفروشی و کم فروشی نان و عرضه خارج از شبکه آرد نمایند به نصب بنر اطلاع شهروندان از تخلف صورت گرفته و تعطیلی واحد محکوم می‌شوند .

وی اظهار کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از تخلفات و ارتقای کیفیت نان با رویکرد رضایتمندی عمومی انجام شده است .

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت افزود: در این زمینه در پی تنظیم  پنج فقره پرونده تخلفاتی مکرر برای یکی از نانوایی های سطح شهر که اقدام به عرضه نان با قیمت بیشتر از نرخ مصوب می کرد ، متأسفانه با توجه  به عدم بازدارندگی جرایم و بی توجهی متصدی واحد در تمکین به قانون و مقررات صنفی ، اقدام لازم در راستای نصب بنر توسط تعزیرات حکومتی بر سر درب مغازه وی  انجام و در صورت ادامه روند تخلفات با پلمپ واحد و تعلیق پروانه کسب مواجه خواهد شد .

وی تصریح کرد: عمده تخلفات نانوایی‌ها شامل عدم رعایت قیمت مصوب ، کیفیت پایین ، عدم پخت به موقع ، کم فروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی و عرضه خارج از شبکه آرد هستند.

اسدی گفت: تمامی اکیپ های بازرسی ادارات متولی در قالب کمیته  اقدام مشترک اعم از تعزیرات حکومتی ، جهاد و صمت با آمادگی کامل  وضعیت نان در سطح شهرستان را بصورت روزانه رصد و پایش می کنند.

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت اظهار کرد: اخلالگران و فرصت طلبان این عرصه که به انحای مختلف با ارتکاب جرایم صنفی زمینه نارضایتی مردم را فراهم و رفاه عمومی را از بین می برند منتظر برخورد قاطع و شدید قانونی باشند .

اسدی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی شامل جریمه نقدی ، قطع سهمیه ، تعطیلی و تعلیق پروانه کسب بوده و تا اصلاح مشکلات موجود ادامه خواهد داشت، گفت: تهیه نان باکیفیت به نرخ مصوب حق مردم است و نانوایان باید با تغییر روند پخت و استفاده از دستگاه‌های مدرن و نیروهای متخصص نان خوب و مرغوب در اختیار مردم قرار دهند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.