نشانه های افول آمریکا آشکار شده /قدرت موشکی و نظامی ایران رعب و وحشت بر اندام دشمنان انداخته است
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
شناسه : 292756
6
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب به رزمایش‌ اخیر موشکی و نطامی ایران اشاره کرد و گفت: قدرت موشکی و نظامی ایران رعب و وحشت بر اندام دشمنان انداخته و سبب شده تا کشتی ها و ناوهای خود را عقب برانند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های امروز نمازجمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی، امدادهای غیبی را شاهد بودیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که تمام قدرت نظامی در دست شاه و دوستداران و حامیانش بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که اگر کل دنیا هم جمع شود، توانایی مقابله با اراده الهی را ندارد.

وی گفت: باید شکرگزار نعمت ولایت که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده است، باشیم.

حسن زاده با اشاره به صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، تصریح کرد: همسران و مادران و فرزندان شهدا بر گردن همه ما حق دارند و باید قدردان خون این عزیزان باشیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه‌ با اشاره به آغاز دوران ریاست جمهوری، بایدن رییس جمهور جدید آمریکا، اظهار کرد: تحلیل گران سیاسی معتقدند با توجه به وضعیت جسمی، بایدن شاید نتواند در چهار سال آینده زمام قدرت را به دست بگیرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه برخی در آمریکا به صورت مشروط از بایدن حمایت کرده اند، اظهار کرد: در واقع دولت آمریکا در پشت پرده توسط افراد دیگری مدیریت می شود.

وی با بیان اینکه ترامپ آمریکا را به سوی افول سوق داد و نشانه های افول آن به وضوح  روشن است، تصریح کرد: اکنون در آمریکایی که خود را مهد تمدن و حقوق بشر می داند قضایایی را شاهد هستیم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد ولی متاسفانه بازهم عده ای انسان های بی غیرت و وطن فروش بازهم قبله آمالشان آمریکا است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز دودستگی و اختلاف در آمریکا موج می زند، گفت: امروز پرچم ایالات موتلفه آمریکا در مقابل ایالات متحده آمریکا بلند شده و دیر یا زود این کشور که به دنبال تجزیه ایران، عراق و سوریه بود خودش تجزیه و نابود می شود.

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در مقابله با کرونا و مشکلاتی که واکسن آمریکایی کرونا به وجود آورده است، تصریح کرد: امروز بی اعتمادی با واکسن آمریکایی در دنیا موج می زند و مایه رسوایی برای این کشور شده است.

حسن زاده با بیان اینکه امروز دیگر آمریکا ابرقدرت نیست، افزود: امروز اسلام بر کفر پیروز شده و آمریکا با ابرقدرتی به نام ایران روبروست که گروههای مقاومت در منطقه گوش به فرمان آن و ولایت هستند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به رزمایش‌ اخیر موشکی و نطامی ایران اشاره کرد و گفت: قدرت موشکی و نظامی ایران رعب و وحشت بر اندام دشمنان انداخته و سبب شده تا کشتی ها و ناوهای خود را عقب برانند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت هزینه دارد اما هزینه آن از مذاکره کمتر است،اظهار کرد: ان شا الله به برکت نعمت ولایت فقیه در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی و سیاسی و فرهنگی به قطب اول دنیا تبدیل خواهیم شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.