نرخ جدید کرایه تاکسی در میاندوآب اجرایی شد
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318936
1
سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری میاندوآب: سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری میاندوآب گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی و آژانس‌های تلفنی در این شهرستان بر اساس مصوبه شورای شهر و ستاد تنظیم بازار اجرایی شد.
پ
پ

بهنام همتی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به ابلاغ نرخ‌نامه جدید تاکسی در میاندوآب، اظهار کرد: نرخ جدید کرایه تاکسی و آژانس‌های تلفنی بر اساس مصوبه شورای شهر و ستاد تنظیم بازار اجرایی شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری میاندوآب افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و ستاد تنظیم بازار؛ نرخ کرایه‌های تاکسی در سال ۱۴۰۳ برای هر مسیر ۴۰ هزار ریال، دو مسیر متوالی ۸۰ هزار ریال و سه مسیر متوالی ۱۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی گفت: هم چنین نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی شهر به تمام نقاط شهر ۲۰۰ هزار ریال، نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی شهر به کوی‌های اقماری ۲۵۰ هزار ریال و نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی کوی‌ها از مبدأ به مقصد تمام نقاط شهر نیز ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

همتی تصریح کرد: چنان که رانندگان تاکسی و آژانس خارج از نرخ کرایه دریافت کنند شهروندان می‌توانند با شماره ۴۵۲۶۸۳۴۰ -۰۴۴ تماس حاصل کرده و موضوع را در جریان بگذارند تا در کمیته انضباطی رسیدگی شود.

افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی در ایران، به‌ویژه نرخ کرایه تاکسی، موضوعی است که همواره توجه مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

از سوی دیگر تعیین و اعلام نرخ جدید کرایه حمل‌ونقل عمومی نیز همواره در ایام پایانی و یا روزهای آغازین سال به‌عنوان موضوع مهمی از سوی شهروندان و رانندگان به جد پیگیری می‌شود.

در شهرستان میاندوآب نیز در هفته‌های اخیر صحبت از نرخ جدید کرایه تاکسی در میاندوآب نقل محافل بود و رانندگان تاکسی نیز بارها صحبت از لزوم افزایش کرایه تاکسی‌ها کرده بودند تا اینکه سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری میاندوآب سال گذشته طی نامه‌ای به شورای شهر پیشنهاد خود را مبنی بر افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی ارسال و خواستار بررسی و تصویب در شورای شهر شد که در نهایت شورای اسلامی شهر میاندوآب افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی‌های درون‌شهری را در سال آینده تصویب کرد تا روند قانونی آن برای ابلاغ طی و این نرخ‌نامه اجرایی شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.