نحوه و ساعت فعالیت اماکن پذیرایی در ماه مبارک رمضان
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۶
شناسه : 299646
5
اطلاعیه پلیس میاندوآب درباره ماه رمضان؛

فرماندهی انتظامی  میاندآب در طی اطلاعیه‌ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  فرماندهی انتظامی میاندوآب  در اطلاعیه‌ای حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و دعا و نیایش را تبریک و با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: شهروندان گرامی، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و … اکیداً خودداری کنند.

در ادامه آمده است: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، ایستگاه  راه آهن و بیمارستان ها می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.

فرماندهی انتظامی میاندوآب می افزاید: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب(افطار) مجاز می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد  شد.

در پایان این اطلاعیه، فرماندهی انتظامی  شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از همکاری مردم شریف شهرستان قدردانی و بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب و پوشش نامتعارف) در اماکن عمومی تاکید و از همه شهروندان گرامی تقاضا می شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان میاندواب

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.