نجات در راه ماندگان برف و کولاک در جاده سرچم/ برف راه ارتباطی ۳۵ روستا در باروق را مسدود کرد
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 298337
9
سرپرست فرمانداری باروق: سرپرست فرمانداری باروق گفت: افراد محلی که در یک دستگاه مینی بوس در جاده سرچم در کولاک گرفتار شده بودند، توسط تیم های امدادی نجات یافتند.
پ
پ

سهندعلی ستاری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبربا اشاره به بارش برف و کولاک در منطقه، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و بروز کولاک در جاده سرچم و گرفتار شدن شبانه تعدادی از اهالی روستاهای بالادست باروق در کولاک، امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری باروق افزود: در این راستا اکیپی متشکل از فرمانداری، هلال احمر و اداره راهداری میاندوآب تشکیل و به منطقه اعزام شد و پنج نفر از افراد محلی که در یک مینی بوس در کولاک گرفتار شده بودند را نجات دادند و هم چنین حدود ۵۰ خودرو نیز رهاسازی شد و غذای گرم و کافی نیز در اختیار حادثه دیدگان قرار گرفت.

وی هم چنین با اشاره به اینکه این بارش برف سبب مسدود شدن راههایی روستاهای باروق شده است، گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات باروق ، راه های ارتباطی  حدود۳۵  روستای بالادست را مسدود کرد که با تلاش راهداران در حال بازگشایی هستند.

ستاری با بیان اینکه هم اکنون تردد با کمک راهداران در مسیرهای روستایی امکان پذیر است، گفت: تا این لحظه مسیر تعدادی از روستاها با تلاش اکیپ راهداری میاندوآب بازگشایی شده  و با تلاش راهداران بقیه محورهای روستایی نیز در حال بازگشایی است.

سرپرست فرمانداری باروق تصریح کرد: با توجه به کولاک شدید و یخبندان از مردم شریف بویژه روستاییان عزیز خواهش میکنیم از تردد غیر ضروری در جاده های فرعی و اصلی جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.