نتیجه مقاومت، پیروزی بر دشمنان و استکبار است
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
شناسه : 294371
7
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت: مقاومت همیشه پیروز بوده است و فتح خرمشهر و پیروزی امروز مقاومت در فلسطین و غزه نیز در نتیجه همین روحیه ایثار وشهادت و مقاومت و ایستادگی بوده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به پیروزی مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه، اظهار کرد: امروز نتیجه مقاومت و روحیه ایثار و شهادت را در فلسطین شاهد هستیم.

امام‌جمعه موقت میاندوآب افزود: مقاومت همیشه پیروز بوده است و فتح خرمشهر و پیروزی امروز مقاومت در فلسطین و غزه نیز در نتیجه همین روحیه ایثار وشهادت و مقاومت و ایستادگی بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در خرداد ماه یکی از روزهای سرنوشت ساز است که همه باید با حضور هوشمندانه و گسترده دشمنان را مایوس سازیم.

گل حسینی با بیان اینکه در انتخابات سرنوشت و آینده کشور و شهر خود را رقم می زنیم، تصریح کرد:نباید غفلت کرده و باید حضور  پرشور و انتخاب هوشمندانه و آگاهانه داشته باشیم.

امام جمعه موقت میاندوآب هم چنین به مذاکرات ایران  اشاره کرد و گفت:باید از موضع قدرت صحبت کرد و این را در نظر داشت که تنها با صحبت از موضع قدرت می توان دشمن را عقب راند همچنانکه موشک های قاسم مقاومت در فلسطین، وضعیت و معادلات را تغییر دادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.