نباید فضا از هم اکنون انتخاباتی شود/درست عمل کردن به وظیفه، لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است
۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
شناسه : 282198
5

امام جمعه میاندوآب گفت: زمان زیادی تا انتخابات مانده و نباید فضا از هم اکنون انتخاباتی شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: ما با مردم عادی فرق داریم و ممکن است برخی موارد برای مردم عادی مشکل ساز نباشند ولی برای ما مشکل ساز باشند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مردم عادی کارهای خود را به نمایش تبدیل نمی کنند و لی ممکن است برخی مواقع مجبور باشیم، کارهای خود را به نمایش بگذاریم، افزود: اگر توجه خود را از خدا کم کنیم و غفلت کنیم به ویژه در بحث مدیریت، به انحراف و خسارت کشیده می شویم.

وی با بیان اینکه نباید کارهای ما حالت نمایشی داشته باشد، گفت: کارها باید برای خدا باشد و اگر کارهای ما نمایشی باشد، ریالی ارزش ندارد و تنها خود را خسته می کنیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه روز قیامت باید پاسخگو باشیم، اظهار کرد: در کاری که انجام می دهیم باید به این سوالات پیش خودمان و خدا پاسخ دهیم که چرا، به خاطر که و چگونه آن کار را انجام می دهیم.

وی با اشاره به انتخابات آینده و با بیان اینکه نباید فضا از هم اکنون انتخاباتی شود، افزود: اگر به یک نفر باج بدهیم و مثلا اگر من مصلی را در اختیار یک کاندیدا قرار بدهم، فردا باید پاسخگو باشم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه درست عمل کردن به وظیفه شرط و لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: باید به مسئولیت خویش درست عمل کرده و نباید به بهانه اینکه فلانی، فلان کار خلاف را انجام داده، انجام دادن آن را مجاز بدانیم.

حسن زاده هم چنین در پایان جلسه گفت: کارهایی که در شهرستان قابل حل است را به استان نکشانید، اختلاف اداری باشد یا هر چیز دیگر.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.