نباید اندیشه های امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود/ اندیشه امام خمینی (ره) برگرفته از قرآن کریم است
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
شناسه : 300717
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید در مورد شخصیت امام خمینی (ره) که کل دنیا از توصیف ایشان عاجز است، کتاب ها نوشته شده و نباید اندیشه های امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: باید در مورد شخصیت امام خمینی (ره) که کل دنیا از توصیف ایشان عاجز است، کتاب ها نوشته شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: حضرت امام خمینی(ره) از شخصیت والایی برخوردار بوده و کتب ایشان در اخلاق،اصول و فلسفه و فقه و در محافل علمی و حوزوی و دانشگاهی مرجع و منبع است.

وی گفت: در زمانه ای که کسی جرات تو گفتن به آمریکا نداشت، امام خمینی (ره) در مقابل آمریکای تا بن دندان مسلح ایستاد و گفت که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حسن زاده با بیان اینکه نباید اندیشه های امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: همه ما و بلکه تمام مسلمانان دنیا مدیون امام خمینی (ره) هستیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ارکان حکومت در اندیشه امام خمینی (ره) برگرفته از قرآن کریم است، افزود: در این اندیشه باید دین و معنویت بر دنیا مقدم باشد و نباید معنویت را فراموش کنیم چرا که اگر تقوا نباشد، کاری پیش نمی رود.

وی اظهار کرد: اتحاد رکن دوم در اندیشه امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن کریم است و در حکومت اسلامی همه باید متحد بوده و این اتحاد نیز حول محور ولایت و اسلام باشد.

حسن زاده با بیان اینکه امام خمینی(ره) به دنبال این بودند که دین و عدالت در جامعه پیاده شود، تصریح کرد: اندیشه امام خمینی(ره) اندیشه ناب بود.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها بر بیداری ملت ها تاکید داشته اند، گفت: عده ای در خارج از کشور نشسته و علیه کشور و نظام حرف می زنند و این را بدانید که دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد و به دنبال این است که اسلام زدایی کند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.