نباید اجازه جوسازی و حاشیه پردازی را در میاندوآب بدهیم/همه برای تحقق شعار سال، تلاش کنند
۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۶
شناسه : 263184
3

فرماندار میاندوآب گفت: نباید اجازه جوسازی و حاشیه پردازی را در شهر بدهیم، عده ای نمی خواهند این شهر رشد کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در جلسه کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که امروز در فرمانداری میاندوآب تشکیل شد، با بیان اینکه حقوق شهروندی باید برای همه رعایت شود، چه عده ای خوششان بیاید چه نیاید، اظهار کرد: حقوق شهروندی تنها برای عده ای نیست، بلکه برای همه مردم است.

فرماندار میاندوآب افزود: ما مسئول هستیم و باید در خدمت همه مردم باشیم، به محرومین کمک کنیم و با جان و دل مشکلات آنان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه من نیامده ام که تنها برای 10 نفر در این شهرستان کار کنم، گفت: میاندوآب بیش از 270 هزار نفر جمعیت دارد و باید در خدمت همه این مردم بود نه عده ای خاص.

امیری با اشاره به اینکه عده ای می خواهند، حاشیه سازی کنند، تصریح کرد: همه مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند، مسئول اداره به وظایفش عمل نمی کند و به او می گویی بالای چشمت ابروست، می گوید من آدم دارم، آیا آن فرد به تو می گوید کار نکن؟

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه چهار ماه از سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گذشته است و همه باید برنامه ریزی داشته باشیم در این مورد، اظهار کرد: اینکه هر کس به چه کسی رای داده، گذشته است و انتخابات دیگر تمام شده است و همه به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و اکنون فصل کار و تلاش است.

وی با تاکید بر اینکه میاندوآب با منیت ها، حاشیه سازی ها و اختلافات مظلوم واقع شده است، افزود: نباید اجازه جوسازی و حاشیه پردازی را در شهر بدهیم، عده ای نمی خواهند این شهر رشد کند.

امیری با بیان اینکه مردم احتیاج دارند به آرامش دارند، گفت: عده ای می خواهند حاشیه پردازی کنند که چه بشود؟

فرماندار میاندوآب افزود: دشمن به هیچ یک از ما رحم نمی کند، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب و باید از تهمت و شایعه دور بوده و به فکر خدمت به مردم باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.