نامگذاری معابر باید با تایید شورای نامگذاری شهرستان باشد
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
شناسه : 271867
3

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: نامگذاری معابر، کوچه و خیابان مراحلی دارد که پس از طی آن مراحل و تایید شورای نامگذاری معابر عمومی در شهرستان، جنبه اجرایی به خود می گیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد  جودی امروز در جلسه شورای نامگذاری معابر عمومی شهرستان میاندوآب با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری خلق کردند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب در ادامه با اشاره به اهمیت نامگذاری مناسب در معابر عمومی، افزود: نامگذاری معابر، کوچه و خیابان مراحلی دارد که پس از طی آن مراحل و تایید شورای نامگذاری معابر عمومی در شهرستان، جنبه اجرایی به خود می گیرد.

وی گفت: نامگذاری معابر با پیشنهاد شهرداری به شورای شهر و تایید شورای شهر و در ادامه طرح در کمیته انطباق و در پایان با رای و نظر شورای نامگذاری انجام می شود.

جودی در ادامه با اشاره به اینکه شورای فرعی نامگذاری معابر در بخش ها نیز تشکیل و نتایج آن در شورای نامگذاری شهرستان مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: این موضوع از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می کند و نامگذاری معابر نیز  در بخش ها، روندی قانونی را طی می کند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب هم چنین بر لزوم شناسایی معابر بدون نام و نامگذاری آنها تاکید کرد.

هم چنین در این جلسه با نامگذاری تعدادی از معابر به نام های شهدا موافقت و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب خواستار نامگذاری تعدادی از معابر به نام های مفاخر شهرستان شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.