نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس نزدیک است
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
شناسه : 318219
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: رژیم صهیونیستی و سران پلیدش این را بدانند که وعده الهی محقق خواهد شد و نابودی سرنوشت آنها است.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با دعوت از مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: دفاع از حق موهبتی الهی و امری فطری در انسان بوده و اگر کسی به اندازه نوک سوزنی فطرت بیدار و عقل سلیم داشته باشد نمی‌تواند نسبت به ظلمی که بر مردم فلسطین روا داشته می‌شود بی‌تفاوت باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، جنایت و خباثت را به اوج خود رسانده است، افزود: رژیم صهیونیستی و سران پلیدش این را بدانند که وعده الهی محقق خواهد شد و نابودی سرنوشت آنها است.

وی گفت: ان‌شاءالله به‌زودی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در مقابل شیرمردان الهی شکسته شده و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند رژیم صهیونیستی روز به زوال و نابودی بوده و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

رضایی با اشاره به شکست جبران‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در مقابل طوفان الاقصی، تصریح کرد: همچنان که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده از صحنه روزگار محو خواهد شد و کودک کشی‌ها و نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی نیز روزبه‌روز طول عمر این رژیم کذایی را کاهش می‌دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه برگ دیگری از دفتر توحش این رژیم منحوس است، اظهار کرد: ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای عزیز همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، رژیم صهیونیستی پاسخ دندان‌شکن و قاطعی را دریافت کرده و از این کرده خود پشیمان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی بوده و در جنایات این رژیم کودک کش و منحوس شریک است، گفت: تاریخ آمریکا سرشار از خون‌ریزی و غارت بوده و برای تجهیز رژیم صهیونیستی نیز دست به هر کاری می‌زند و متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی نیز در مقابل جنایت‌های این رژیم سکوت کرده‌اند که این مایه تأسف است.

رضایی افزود: ان‌شاءالله روز قدس امسال بار دیگر مردم با حضور پرشور خود فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را فریاد زده و قطعاً این سیل بنیان‌کن استکبارستیزی و طوفان اسلام بنیان اسرائیل و امریکا را برای همیشه محو و نابود خواهد کرد.
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.