می خواهم صدای اعتراض درباره شهرداری را به اطلاع مردم و مسئولان برسانم
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 304794
6
توضیحات شهردار میاندوآب در خصوص دلایل استعفایش از سمت شهرداری؛ شهردار میاندوآب گفت: می‌خواهم با استعفای خود صدای اعتراض درباره شهرداری را به اطلاع مردم و مسئولان برسانم تا تلنگری برای مردم باشد که امورات خود را به ما مسؤلان، شهردار و شورا سپرده‌اند.
پ
پ

به گزارش سروس اجتماعی زرین خبر، بعد از طرح سوال چهار عضو شورای شهر میاندوآب از شهردار این شهر، در روزهای اخیر نیز شایعاتی مبنی بر احتمال استعفای “بابک قدیمی” شهردار میاندوآب در فضای مجازی و محافل مختلف مطرح شده است.

در این زمینه شهردار میاندوآب در نشستی که با خبرنگاران داشت، به سوالات در مورد دلایل استعفای خود پاسخ داد.

بابک قدیمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ضرب المثلی است که می گوید”خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو” ولی من برعکس این را می گویم که نباید همرنگ جماعت شد.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه آن چیزی که حقیقت است را باید با تمام وجود از آن دفاع کرد و در مقابل کارهای غلط ایستاد و نباید در برابر برخی کارهای نسنجیده سکوت کرد، افزود: قرار نیست در مقابل افرادی که کارهای غلط می کنند نایستیم و بگوییم باید همرنگ آنها شویم و سکوت کنیم تا آسوده باشیم.

وی با اشاره به اینکه اولین شهردار در میاندوآب هستم که می خواهم استعفا دهم، اظهار کرد: می‌خواهم با استعفای خود صدای اعتراض درباره شهرداری را به اطلاع مردم و مسئولان برسانم تا تلنگری برای مردم باشد که امورات خود را به ما مسؤلان، شهردار و شورا سپرده‌اند.

قدیمی با بیان اینکه سوال از شهردار وظیفه ذاتی شورای شهر ولو یک عضو شورا است، اظهار کرد: اخیرا هم چهار عضو شورای شهر از بنده سوال کرده بودند که به صورت مکتوب در وقت قانونی پاسخ دادم.

شهردار میاندوآب تصریح کرد: شاید برخی از اعضا قانع نشدند ولی با توجه به شرایط در این بین قضیه استیضاح مطرح نیست و بنده می‌توانم تا آخر دوره ششم شورای شهر به کار خود ادامه دهم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی شوراها با حب و بغض به مسائل نگاه می کنند، گفت: باید به تمام نقاط شهر خدمت کرد و بنده نیز شهردار تمام مناطق شهر هستم نه یک یا چند منطقه و اعضای شورای شهر نیز شورای تمام نقاط شهر هستند.

قدیمی با تاکید بر اینکه باید از دست هم بگیریم، اظهار کرد: مردم میاندوآب باعزت و با لیاقت هستند و در همه شهرها نیز لیاقت خود را نشان داده اند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.