میدان باهنر به چهارراه تبدیل می‌شود
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 317060
2
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: باتوجه‌به مشکلات ترافیکی موجود در میدان شهید باهنر، بررسی تبدیل این میدان به چهارراه، اجرای دال بتنی و آسفالت باید در دستور کار قرار گیرد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه حل معضل ترافیک در نقاط مختلف شهری در دستور کار مدیریت شهری میاندوآب قرار دارد، اظهار کرد: در این راستا شهرداری میاندوآب و اعضای شورای شهر نهایت تلاش خود را انجام داده و تمهیدات و طرح‌های مختلفی پیشنهاد و ارائه شده است.

شهردار میاندوآب گفت: اصلاح هندسی میادین بر اساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان از اقداماتی بوده که در سطح شهر انجام‌گرفته و خوشبختانه بر اساس ارزیابی‌های انجام‌گرفته؛ تأثیر مثبتی نیز در مشکل ترافیک داشته است.

وی با بیان اینکه میدان شهید باهنر میاندوآب یکی از مناطقی است که با معضل ترافیک در آنجا مواجه هستیم، افزود: روزانه تعداد زیادی خودرو از این مسیر تردد می‌کنند که باتوجه‌به عرض خیابان در برهه‌های زمانی مختلف در طول روز گره‌های ترافیکی سختی به وجود می‌آید و تردد در آن مسیر به‌سختی صورت می‌گیرد.

محمدزاده با اشاره به اینکه میدان شهید باهنر بیش از ۵۰ سال قدمت داشته و جوابگوی شرایط فعلی نیست، تصریح کرد: این میدان در زمانی ساخته شده بود که حجم تردد و تعداد خودروهای عبوری از آن بسیار اندک بوده و لذا اکنون باید چاره‌اندیشی شود.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به مشکلات ترافیکی موجود در میدان شهید باهنر، بررسی تبدیل این میدان به چهارراه، اجرای دال بتنی و آسفالت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ترافیکی مختلف در راستای مدیریت ترافیک شهری در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث پارکینگ طبقاتی روتاری یکی از پیشنهادهای شهرداری بوده که به شورای شهر ارائه و تصویب نیز شده است.

محمدزاده با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده در زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.