میاندوآب یک سال است که شهردار ندارد/ شورای شهر هر چه سریعتر شهردار را انتخاب کند
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
شناسه : 265192
7

فرماندار میاندوآب گفت: یکسال است که شهردار نداریم و برای عمران و آبادانی و توسعه شهر باید هر چه سریعتر شهردار جدید انتخاب شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری  در همایش گرامیداشت روز بهورز در میاندوآب با اشاره به فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: همه وزاری بهداشت و درمان از ابتدای انقلاب زحمت کشیده اند و برنامه ریزی کرده اند و اکنون همه آنها دکتر هاشمی، وزیر فعلی بهداشت و درمان را تایید می کنند.

فرماندار میاندوآب افزود: دولت در عرصه سلامت تلاش کرده و همه نیز به تلاش ها و اقدامات وزارت بهداشت، صحه می گذارند.

وی با بیان اینکه همه باید به مردم خدمت کنیم، تصریح کرد: مسئولیت ها در نزد ما امانت هستند و باید قدر این امانت را بدانیم و از آن برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

امیری در ادامه خطاب به رئیس شورای شهر که به عنوان یکی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در مراسم حضور داشت، گفت: یکسال است که شهردار نداریم و تا به امروز برای اینکه امورات شهرداری معطل نماند، چهار سرپرست انتخاب شده است.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: برای عمران و آبادانی و توسعه شهر باید هر چه سریعتر شهردار جدید انتخاب شود.

بعد از سخنان امیری، فخرالدین آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب به پشت تریبون رفت و در سخنانی با بیان اینکه وظیفه نخست شورای شهر بعد از مراسم تحلیف، انتخاب شهردار است، گفت: سمعا و طاعتا.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.