میاندوآب یکپارچه فریاد “مرگ بر آمریکا” سر داد
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
شناسه : 312784
3
مردم میاندوآب، در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در یوم‌الله ۱۳ آبان، سراسر شعار”مرگ بر آمریکا” سر داده و استکبارستیزی خود را بار دیگر نشان داد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، امروز بار دیگر در میاندوآب غوغا بود، خیابان‌ها مملو از جمعیت از زن و مرد گرفته تا کوچک و بزرگ؛ همه آمده بودند تا بار دیگر در یوم‌الله ۱۳ آبان استکبارستیزی خود را دوشادوش هم در راهپیمایی این روز بزرگ به دنیا نشان دهند.

امروز مردم میاندوآب قهرمان، حماسه‌ای دیگر خلق کردند و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ضمن سردادن شعار “مرگ بر آمریکا” پررنگ‌تر از همیشه، بار دیگر استکبارستیزی خود را به دنیا نشان دادند.

مردم میاندوآب امروز بار دیگر نشان دادند که در دفاع از راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، عقب‌نشینی نمی‌کنند و با حضور خود این موضوع را بار دیگر اثبات کردند.

ملت ایران اسلامی نشان داد که علی‌رغم همه هیاهوها، تهدیدات و تبلیغات اردوگاه غرب به رهبری آمریکا، گوش‌به‌فرمان رهبری معظم انقلاب و ولی‌امر مسلمین جهان و حافظ خون شهدا هستند.

در این راهپیمایی باشکوه که مانند همیشه با حضور باصلابت و باشکوه مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه دیار باکری‌ها همراه بود؛ میاندوآبی‌ها نفرت و انزجار خود را از آمریکا، شیطان بزرگ و نماد استکبار نشان داده و به دنیا اعلام کردند که “هیهات من الذله” و “مرگ بر آمریکا” شعار مبنایی ماست.

تجمع برای شروع راهپیمایی از حوالی ساعت ۱۰ صبح شروع شد و مردم کم‌کم خود را به مرکز تجمع اولیه در میدان انقلاب رساندند و رأس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه راهپیمایی شروع شد.

مسیرهای منتهی به مکان تجمع اولیه مملو از جمعیت بود و درحالی‌که راهپیمایی شروع شده بود؛ فوج‌فوج بر جمعیت از اقشار مختلف اعم از کودک، جوان و پیر افزوده می‌شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” و “هیهات من الذله” و با دردست‌داشتن نوشته، بنر، پلاکاردهایی با مضمون استکبارستیزی در دست داشتند.

اما این تمام ماجرا نبود؛ بلکه امروز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی به حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین پرداخته و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در حاشیه این راهپیمایی در گفتگوهای جداگانه‌ای که با خبرنگار ما داشتند، هدف از حضور خود را لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری عنوان کرده و گفتند: امروز باصلابت و اقتدار همه در صحنه حاضر بوده و بر خلاف نظر دشمنان خارجی و منافقان داخلی که از تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان اشتباه راهبُردی یاد می‌کنند، به تمام دنیا استکبارستیزی خود را اعلام می‌کنیم.

این راهپیمایی با تجمع در میدان شهرداری، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امام‌جمعه میاندوآب و قرائت بیانیه پایانی به پایان رسید.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.