میاندوآب پرتراکم‌ترین حوزه انتخابیه در جنوب آذربایجان‌غربی
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316684
2
فرماندار ویژه میاندوآب عنوان کرد: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: حوزه انتخابیه میاندوآب، باروق و چهاربرج با ۳۴ کاندیدای نهایی، پرتراکم‌ترین حوزه انتخابیه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جنوب آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به آغاز رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ۳۴ داوطلب پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تأیید صلاحیت نهایی شده و برای راهیابی به مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: از بین کاندیداهای حوزه انتخابیه میاندوآب، باروق و چهاربرج، یکی از کاندیداها از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و ۲ داوطلب نیز زن هستند.

وی گفت: اگر در روزهای آینده تغییراتی در اسامی نامزدها مبنی بر انصراف یا تأیید صلاحیت نامزدهای دیگر صورت گیرد، از طریق رسانه‌های رسمی و معتبر به اطلاع مردم این حوزه انتخابیه می‌رسد.

به‌واسطه آگهی نهایی انتخاباتی که به‌وسیله فرمانداری‌ها اعلام می‌شود، تا ساعت ۸ صبح دهم اسفند یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات امکان تبلیغات نامزدها وجود دارد.

با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی از حالت غیررسمی به رسمی تبدیل شد تا داوطلبان، به‌صورت جدی‌تر وارد کارزار انتخابات شده و تلاش خود را برای جلب نظر مردم آغاز کنند.

در شهرستان میاندوآب نیز با آغاز ایام قانونی تبلیغات، شوروشوق خاصی در سطح شهر حاکم شده و شاهد فعال‌شدن ستادها، توزیع پوسترها و نصب آنها در شیشه مغازه‌ها و نقاط پررفت‌وآمد هستیم که همین موضوع سبب انتخاباتی شدن چهره شهر میاندوآب شده است.

در این میان برخی از کاندیداها و هواداران آنها از فضای مجازی نیز غفلت نکرده‌اند و علاوه بر تبلیغات شهری به سمت تبلیغ در فضای مجازی نیز روی آورده‌اند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.