میاندوآب می تواند قطب گردشگری منطقه باشد/ به زیبایی سیمای شهری توجه شود
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
شناسه : 280226
5

فرماندار میاندوآب در آئین گرامیداشت روز شهردار گفت: میاندوآب با توجه به پتانسیل هایی از جمله رودخانه زرینه رود می تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، آئین گرامیداشت روز شهردار به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری، امروز با حضور مسئولان شهرستانی، شهردار و اعضای شورای شهر میاندوآب در محل فرمانداری این شهرستان، زادگاه شهید باکری برگزار شد.

10 میلیارد تومان برای ساحل سازی زرینه رود میاندوآب اعتبار در نظر گرفته شده است

در این مراسم رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی گفت: در سایه وحدت و هماهنگی و با هماهنگی مسئولان شهرستانی، فرماندار و نماینده مجلس اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

تراب قهرمانی با اشاره به اینکه اعتباراتی را برای ساحل سازی و احداث کارخانه آسفالت در نظر گرفته و عملیاتی نموده ایم، افزود: سال آینده 10 میلیارد تومان برای ساحل سازی اعتبار در نظر گرفته شده است و امیدواریم در آینده شاهد اجرای بهتر پروژه ها از طرف شهرداری و شورای شهر باشیم.

وی گفت: مردم فعالیت های مسئولان را رصد کرده و همه اقدامات شهرداری و شورای شهر و سایر ادارات در معرض دید عموم است و مردم قطعا قدر مسئولان خدوم را می دانند.

رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین تصریح کرد: ساماندهی و اجرای کانال های سطح شهر، پوشش بتنی کانال ها، لایروبی کانال ها، طرح ساماندهی زرینه رود در 2 فاز توسط سازمان همیاری شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی، احداث کارخانه آسفالت، احداث ساختمان آتش نشانی، اجرای بتن پلاک، جدول گذاری، احداث پارک ستارخان از جمله اقدامات شهرداری و شورای شهر بوده است.

میاندوآب می تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام گرفته، گفت: علی رغم اقدامات انجام گرفته، از لحاظ زیبایی سیمای شهری در میاندوآب دارای مشکل هستیم.

مهدی قهرمانی با اشاره به اینکه میاندوآب به لحاظ وضعیت توپوگرافی از شرایط متفاوتی نسبت به دیگر شهرها برخوردار است، افزود: عدم وجود شیب در میاندوآب سبب هزینه بر شدن اجرای برخی طرح ها می شود و شاید چند برابر هزینه نسبت به شهرهای دیگر درپی دارد.

وی گفت: اگر از کمبود حرف می زنیم به این معنی نیست که کاری در میاندوآب انجام نگرفته بلکه هرکس به نوبه خود تلاش کرده و ما باید برای توسعه میاندوآب تلاش کنیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه این شهرستان دارای پتانسیل و ظرفیت های بی نظیری است، تصریح کرد: میاندوآب با توجه به پتانسیل هایی که دارد به عنوان قطب گردشگری مطرح شود و در نتیجه شاهد بهبود وضعیت اشتغال نیز می توانیم باشیم.

قهرمانی با اشاره به پروژه ساحل سازی رودخانه زرینه رود میاندوآب، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود قطعا شاهد افزایش تعداد گردشگران در ایام نوروز و تعطیلات خواهیم بود.

مشکل زمین های تعاون مسکن حل شده است

شهردار میاندوآب دیگر سخنران این مراسم بود که با اشاره به کاهش ساخت وسازهای شهری، گفت: با این وضعیت و با تلاش های انجام گرفته، شهرداری را سرپا نگه داشته ایم.

رسول ملکی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته و لحظه ای غفلت نکرده ایم، اظهار کرد:زحمتی که کارگران و پاکبانان در میاندوآب متحمل می شوند، بسیار بیشتر از شهرهای دیکر است و ما به نوبه خود از زحمات آنها تقدیر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما برای رساندن میاندوآب به جایگاه واقعی خویش است، افزود:علی رغم شرایط زمانی و وضعیت موجود اقتصادی برای نیل به اهداف خود تلاش می کنیم و سعی داریم تا با استفاده از منابع موجود به حد اعلی برسیم.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه مشکل زمین های تعاون مسکن حل شده است، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از پولی که از این طریق بدست می آید، حقوق عقب افتاده دو ماهه را جبران کنیم.

ملکی با اشاره به اینکه بیشترین هزینه کرد شهرداری در بحث آسفالت است، اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه آسفالت این هزینه بسیار کاهش یافته و در کنار آن برای شهرداری درآمدزایی نیز می شود.

وی هم چنین از راه اندازی کارخانه دانه بندی شن و ماسه نیز خبر داد و گفت: این کارخانه نیز خریداری شده و به زودی نصب می شود.

شهردار میاندوآب تصریح کرد: هدف ما توسعه پایدار است و برای دست یابی به این موضوع نیز تلاش می کنیم.

این مراسم با تجلیل از خانواده های شهدا شاغل در شهرداری واهدای لوح به شهردار میاندوآب اهدایی توسط معاونت عمرانی وزرات کشور و مدیرکل امور شهرداری های استانداری آذربایجان غربی و اهدای دوچرخه از طرف اداره ورزش و جوانان به شهرداری به پاس تلاش برای برگزاری همایش میاندوآب شهر دوچرخه ایران و تجلیل از خبرنگاران به پایان رسید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.