میاندوآب قطب تولید و قلب کشاورزی استان است/ برنامه ریزی برای حل مشکلات عشایر در دستور کار قرار دارد
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
شناسه : 303144
3
فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: میاندوآب قطب تولید و قلب کشاورزی استان است که بخش قابل توجهی از تولیدات محصولات لبنی و گوشت توسط عشایر تولید می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه بررسی مشکلات عشایر در میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب قطب تولید و قلب کشاورزی استان است که بخش قابل توجهی از تولیدات محصولات لبنی و گوشت توسط عشایر با سخت ترین شرایط در مناطق صعب العبور و با کمترین امکانات تولید می شود که در خور تحسین و شایسته تقدیر است.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: عشایر میاندوآب با مشکلاتی همچون راه های صعب العبور، کمبود نهاده های دامی، سوخت، بیمه درمانی، ضمانت های تسهیلات بانکی و مشکلات تامین آرد و نان مواجه هستند که این مشکلات احصاء شده و راهکارهایی نیز ارائه شده که بزودی شاهد رفع بسیاری از آنها خواهیم بود.

وی گفت: برای رفع مشکلات، تشکیل کارگروه عشایر، مکانیابی و ایجاد دام شهر، ضمانت زنجیره ای تسهیلات بانکی، تخصیص آرد بصورت یکجا و بازدید مستمر از روند تولید و توزیع کنسانتره و نهاده های دامی در دستور کار قرار گرفته است.

پیام تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت محرومان است، هر مسئولی که منافع مالی را بر دفاع از حق محرومان ترجیح دهد حق حضور در این شهرستان را ندارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.