میاندوآب، قطب درمان منطقه است/پیگیر رفع مشکلات حوزه درمان و سلامت هستیم
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 304122
2
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: میاندوآب، قطب درمان منطقه به شمار می رود و با اقداماتی که انجام می گیرد، از نظر آموزشی، بهداشتی و درمانی برای عموم مردم منطقه خدمات بیشتر و بهتری را ارائه خواهد داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های بخش درمان و سلامت در میاندوآب، اظهار کرد: ماده ۲۳ بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی جایگزین بیمارستان عباسی میاندوآب با پیگیری‌ها، انجام گرفته و همه کارهای آن آماده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در مورد بیمارستان های چهاربرج و باروق هم اقدامات لازم انجام گرفته و در حال طی مراحل هستند.

وی با بیان اینکه میاندوآب، قطب درمان منطقه به شمار می رود، گفت: با اقداماتی که انجام می گیرد، میاندوآب از نظر آموزشی، بهداشتی و درمانی برای عموم مردم منطقه خدمات بیشتر و بهتری را ارائه خواهد داد.

عیسی زاده هم چنین با اشاره به گزارش مسئولان و با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته ان شالله مشکل کمبود دارو تا دو سه ماه آینده رفع می شود، تصریح کرد: طبق گزارشات دریافتی در این زمینه برای رفع موانع تلاش هایی صورت گرفته و در دو ماه گذشته شاهد افزایش ۳۰ درصد در حوزه سرم بوده ایم و در حوزه داروهای آنتی بیوتیک نیز اینگونه بوده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شخص وزیر محترم نیز در این زمینه پای کار است، اظهار کرد: بر اساس اعلام متولیان امر، اقدامات لازم انجام گرفته و این کمبود دارو قطعا به زودی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.