میاندوآب، عطر و بوی رضوی به خود گرفت/اشک هایی که زیر سایه خورشید جاری شد+تصاویر
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 300859
3
با حضور خادمین آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع) در میاندوآب و باروق، این شهر غرق در عطر و بوی رضوی شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، کاروان زیر سایه خورشید امروز میهمان مردم میاندوآب، زادگاه شهید باکری و شهر باروق شد، و حاضران با زیارت پرچم متبرک، دل های خود را روانه حرم امام رضا(ع) کردند.

پرچم گردانی، پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، سخنرانی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) از جمله بخش های این مراسم بود.

سفیران ثامن الحجج(ع) بعد از ورود به زادگاه شهید باکری، به مزار شهدای میاندوآب عزیمت نموده و با نثار فاتحه به روح شهدا، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و در این مراسم از تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز تجلیل کردند.

حضور در جمع زندانیان زندان و بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح مسکن مددجویی، حضور در شهر باروق از جمله برنامه های سفر کاروان زیر سایه خورشید به این منطقه است.

در این استقبال باشکوه که نشان از ارادت مردم مومن دیار باکری ها به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت داشت؛ حضور کودکان و خردسالان بسیار تماشایی بود.

در باروق نیز حضور خیل مشتاقان امام رضا(ع) در ورودی شهر و استقبال از کاروان وصف ناشدنی بود که در پایان این مراسم، مردم، روح و جسم خود را با پرچم متبرک صیقل داده و بسته های متبرک حرم رضوی نیز در بین مردم پخش شد.

اما یکی از زیباترین صحنه ها در خاتمه این سفر یک روزه و در حسینیه بیت الرقیه(س) رقم خورد و همنوایی سفیران ثامن الحجج(ع) با مداحان و خادمان حسینیه بیت الرقیه(س) حس و حال عجیبی به این مکان و افراد حاضر در مراسم داده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.