میاندوآب، شهری فی امان الله!
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
شناسه : 306036
4
اعضای شورای شهر میاندوآب می گویند فعلا کاندیدای خاصی برای شهرداری این شهر معرفی نشده و شهر در امان خداست.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مسائل مربوط به شهردار یکی از موضوعات مهم در هر شهری است و در میاندوآب نیز همواره از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده است.

با استعفای “بابک قدیمی” شهردار سابق میاندوآب و پذیرش آن بار دیگر موضوع انتخاب شهردار جدید برای میاندوآب به نقل محافل تبدیل شده و تحلیل های مختلفی نیز از سوی افراد در این باره و گزینه های احتمالی برای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب ارائه می شود.

اما در حالی که بیش از یک ماه است از شروع سرپرستی “وحید اصغری پور” در شهرداری میاندوآب می گذرد، هنوز موضوع انتخاب شهردار جدید میاندوآب در دستور کار شورای شهر نبوده و در این مدت خبری از انتخاب شهردار جدید برای میاندوآب در جلسات رسمی شورای شهر نبوده و تنها در یک مورد “بابک محمدزاده” رئیس شورای شهر میاندوآب در جلسه فوق العاده با توجه به فرارسیدن ایام نوروز، خواستار معرفی گزینه های مدنظر اعضای شورای شهر برای شهرداری شده است.

وی در این سخنان خود از اعضای شورای شهر خواسته بود تا ظرف یک هفته آینده  گزینه های پیشنهادی  و مدنظر خود را برای بررسی در جلسه شورا، مطرح و معرفی نمایند.

بررسی و انتخاب شهردار در اسفند ماه نیز موضوعی بوده که “اسکندر سجادی” عضو وسخنگوی شورای شهر میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران به آن اشاره کرده و گفت: فعلا در مورد شهرداری در جلسه شورا هیچ بحث و تصمیمی نگرفته ایم اما قطعا در اسفند ماه در این زمینه به بحث و تبادل نظر می پردازیم و این موضوع در جلسه شورا مطرح می شود.

جهانگیر قاسم زاده دیگر عضو شورای شهر میاندوآب هم ابراز امیدواری کرده تا نتیجه تصمیم و انتخاب شورای شهر به نفع توسعه و پیشرفت میاندوآب باشد.

غیب الله رحیمی دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز در گفت وگویی که با خبرنگاران داشت، گفته که در مورد انتخاب شهردار باید منتظر روزهای آینده بود و فعلا کسی مدنظر نیست.

اما شهرام محمدوند عضو شورای شهر میاندوآب در گفت و گویی که در حاشیه جلسه شورای شهر با خبرنگاران داشت، در مورد انتخاب شهردار گفت: فعلا در این زمینه تصمیمی نگرفته ایم.

وی افزود: فعلا کاندیدایی برای شهرداری مطرح نشده و شهر در امان خداست.

و امروز نیز موعد برگزاری جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب است و با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که آیا در این جلسه موضوع انتخاب شهردار میاندوآب مطرح می شود یا خیر؟ البته طبق قانون شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید هنوز فرصت دارد ولی آنچه که ضرورت تسریع در انتخاب شهردار جدید را می رساند؛ وضعیت شهری میاندوآب بویژه در آستانه سال جدید است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.